اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

اختلاف و تفرقه ‌بین مسئولان ‌یک بازی خطرناک است‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف و تفرقه در بین مسئولان و مدیران نظام اسلامی یک بازی خطرناک است.

اختلاف و تفرقه ‌بین مسئولان ‌یک بازی خطرناک است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرمؤذن در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار داشت: امروز با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری ایجاد هرگونه اختلاف و تفرقه در بین مسئولان و مدیران نظام اسلامی یک بازی خطرناک است که دشمن به آن دامن زده و هر کس در داخل به این حرکت جرقه‌ای زده یا به شعله‌ور شدن آن کمک کند، خود منافق است.

وی در ادامه سخنان خود یکی از رسالت‌ها و وظایف نمایندگان را مددرسانی دولت در انجام درست وظایف و مسئولیت‌ها توصیف کرد و افزود: مجلس در شاکله قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای شایسته آنها می‌تواند همراهی مثبت و سازنده‌ای با قوه مجریه داشته باشد تا کارها در یک ریل‌گذاری مناسب و با سرعت اتفاق بیفتد.

پیرمؤذن کمبود اعتبارات استانی را یادآور شد و تصریح کرد: ما در تلاش هستیم تا رقم اعتبارات استانی و ملی اردبیل را افزایش دهیم و در این باب رایزنی‌های خود را نیز با متولیان آغاز کردیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل خاطرنشان کرد: بنده به عنوان مددرسان دولت، فدایی رهبر و نوکر ملت در جهش و توسعه عمران و آبادانی استان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم و معتقدم به عنوان یک خادم کوچک این استان در خدمت تحقق اهداف و آرمان‌ها هستم.

وی از دیوان محاسبات به عنوان چشم ناظر و بینا یاد کرد و ادامه داد: وظیفه ما قانون‌گذاری و نظارت است و معتقدیم 99 درصد این قوانین از سوی مدیران و کارگزاران نظام اسلامی و دیوان‌سالاری استان اردبیل بها داده شده و مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، نماینده مردم اردبیل در مجلس شأن اصلی مسئولان و نمایندگان را شأن خدمتگزاری و نوکر مردم بودن توصیف کرد و بیان داشت: ما هر چند در وضعیت کنونی جز استان‌های برخوردار هستیم اما برابر افق 1404 و 20 ساله نظام باید به سرعت به سمت توسعه‌یافتگی واقعی حرکت کنیم که در این زمینه نیازمند تهیه و تدارک سند راهبردی و حرکت‌آفرین هستیم.

پیرمؤذن انتظار مردم از نمایندگان و مسئولان را اجرای کامل عدالت اجتماعی، حفظ حقوق عامه مردم و پیگیری مطالبات به حق توصیف کرد و گفت: استخراج نفت مغان،‌ تأمین اعتبار راه‌آهن اردبیل و راه‌اندازی دانشگاه صنعتی را به جد دنبال می‌کنیم و ما در روزهای شنبه و دوشنبه در خدمت مدیران و مسئولان هستیم تا در تهران پیگیر مشکلات و معضلات احتمالی باشیم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اضافه کرد: با عمل به منویات مقام معظم رهبری ‌در مسیر آرمان‌ها و دفاع از ارزش‌های اسلامی حرکت می‌کنیم و یقین داریم شکل‌گیری مجمع نمایندگان استان و معرفی رئیسان می‌تواند گره‌گشا در بسیاری از مشکلات باشد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول