اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین:

24 پلیس در قزوین رد رشوه کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: 24 پلیس در استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون از گرفتن رشوه خودداری کرده‌اند.

24 پلیس در قزوین رد رشوه کردند

سردار مسعود جعفری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در سه ماهه ابتدای سال جاری 24 نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی استان قزوین مبلغی برابر 250 میلیون ریال رد رشوه کرده‌اند.

وی ادامه داد: این افراد که شامل 16 نفر از افسران جز و هشت درجه‌دار هستند به دلیل امتناع از دریافت رشوه علاوه بر تشویقات درون‌سازمانی، مورد تشویق نقدی نیز قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به میزان تماس مردم به دفتر نظارت همگانی اضافه کرد: در این مدت حدود پنج هزار تماس با دفتر نظارت همگانی استان قزوین (197) صورت گرفته است.

جعفری‌نسب افزود: از تعداد کل تماس‌های گرفته شده حدود سه هزار و 600 مورد پاسخ‌گویی و راهنمایی به شهروندان بوده و تعداد یک‌هزار و 400 تماس مردمی در چرخه رسیدگی قرار گرفته است.

این مقام مسئول عنوان کرد: از مجموع پیام‌های قابل رسیدگی به دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین در سه ماهه نخست سال جاری 580 مورد تقدیر و تشکر، 550 مورد انتقاد، 230 مورد پیشنهاد و تنها 40 مورد شکایت از عملکرد انتظامی استان قزوین بوده است.

وی تصریح کرد: در نتیجه این تماس‌ها در بازرسی‌های بعدی تعدادی از کارکنان تشویق و با تعدادی برخورد قانونی برابر مقررات صورت گرفتة است.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به امکان ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی با مردم گفت: هر 15 روز یک بار در روزهای شنبه جلسات ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی اسا ن با مردم در دفتر نظارت همگانی برگزار می‌شود که کلیه شهروندان می‌توانند به صورت حضوری و یا با شماره‌های 197 و 2234444-0281 تماس حاصل کرده و پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول