اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشف دو قبضه اسلحه جنگی در خلخال؛

مأمور شرافتمند نیروی انتظامی رشوه 6 میلیون تومانی را رد کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خلخال گفت: در عملیات کشف دو قبضه اسلحه جنگی یکی از قاچاقچیان که پیشنهاد 6 میلیون تومانی رشوه به مأمور نیروی انتظامی داده بود، با جواب رد او مواجه شد.

مأمور شرافتمند نیروی انتظامی رشوه 6 میلیون تومانی را رد کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین بهمنی عصر امروز در مراسم تجلیل از این سرباز غیرتمند و با عزت نفس در خلخال اظهار داشت: این مأمور با وجود داشتن شرایط و موقعیت برای دریافت رشوه و آزاد کردن قاچاقچیان هرگز اصول شرافتمندانه کار و مجاهدت در سنگر مبارزه با قاچاقچیان را به پول و مادیات نفروخت و ثابت کرد که مأموران نیروی انتظامی پاک‌دست و شریف هستند.
وی با بیان این‌که با تلاش نیروهای انتظامی شهرستان در دو روز گذشته برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر، سوداگران مرگ و بر هم زنندگان امنیت اجتماعی انجام شده است، تصریح کرد: دو فروشنده مشهور مواد مخدر در این شهرستان به دام پلیس افتادند و مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه از آنها به دست آمد.
بهمنی از اجرای طرح پاکسازی نقاط جرم‌خیز شهرستان خلخال خبر داد و خاطر نشان کرد: مأموران در قالب این طرح از دو فروشنده مواد مخدر بیش از یک کیلوگرم تریاک و شیشه، 21 قوطی مشروبات الکلی، دو قبضه اسلحه کمری کلت جنگی با 10 تیر مخصوص، دو ترازوی توزین مواد، یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف کردند.
این مسئول اضافه کرد: با تشدید موارد برخورد با مواد مخدر و مشروبات الکلی افراد بی‌اعتنا به قوانین و مقررات جاری کشور عرصه فعالیت برای این افراد در این شهرستان تنگ‌تر شده و بیش از پیش نیز با برخورد جدی اجازه نمی‌دهیم امنیت و آرامش اجتماعی به هم بخورد.
وی در ادامه سخنان خود به کشفیات روزهای گذشته نیز اشاره کرد و ادامه داد: کشف چهار هزار قوطی مشروبات الکلی در خلخال از دیگر توفیقات پلیس جان برکف بود به طوری که این تعداد مشروبات الکلی از یک خودروی پژوی 405 و پارس به دست آمد.
به گزارش فارس، فرمانده انتظامی خلخال گفت: قاچاقچیان این مشروبات را از استان آذربایجان‌غربی به صورت ماهرانه حمل و قاچاق می‌کردند و قصد داشتند از طریق خلخال آن را به شمال کشور انتقال دهند.
وی افزود: پلیس در یک تعقیب و گریز شبانه توانست در بین روستاهای میان‌رودان و براجرد در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال قاچاقچیان را به دام اندازد.
بهمنی تصریح کرد: قاچاقچیان در حمل مشروبات الکلی دنبال اهداف شومی همچنین گمراه کردن جوانان هستند که پلیس با رصد دقیق اجازه نمی‌دهد چنین محموله‌هایی وارد خلخال شود.
وی خاطر نشان کرد: به رغم استفاده قاچاقچیان از عوامل دودزا برای گمراه کردن پلیس و پنچرکننده خودرو و سایر عوامل بازدارنده مأموران ما موفق به متوقف کردن دو دستگاه خودروی حامل مشروبات الکلی و قاچاقچیان شدند.
فرمانده انتظامی خلخال با قدردانی از امام جمعه و فرماندار خلخال در جدیت بیشتر نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاقچیان اضافه کرد: قاچاقچیان از پلاک جعلی در خودروهای حمل مشروبات الکلی استفاده می‌کردند اما با تیزبینی پلیس جعلی بودن آن مشخص شده است.

باند حفاران غیرمجاز در مشگین‌شهر متلاشی شد؛

‌در مشگین‌شهر نیز با تلاش نیروهای انتظامی و هوشیاری مأموران حفاظت میراث فرهنگی باند حفاران غیرمجاز آثار باستانی در مشگین‌شهر متلاشی شد.
نیروی انتظامی مشگین‌شهر در سه عملیات جداگانه برای دستگیری قاچاقچیان میراث فرهنگی توانست پنج نفر حفار غیرمجاز را به همراه مقادیری اشیای عتیقه دستگیر کنند.
از این قاچاقچیان بیش از 470 قطعه انواع سکه مربوط به ادوار تاریخی، کوزه‌های سفالی، زیورآلات و اشیای عتیقه دیگر کشف شده است.
پلیس همچنین با بازرسی محل اختفای این قاچاقچیان دو دستگاه گنج‌یاب پیشرفته به همراه ابزار و ادوات حفاری به دست آمد که قاچاقچیان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.‌
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول