اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد

رد رشوه 200 میلیونی مأموران وظیفه‌شناس

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از دستگیری فروشنده مواد مخدر از نوع شیشه و رد رشوه 200 میلیون ریالی از سوی مأموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان البرز خبر داد.

رد رشوه 200 میلیونی مأموران وظیفه‌شناس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استانهای تهران و البرز، علیرضا اکبرشاهی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر این که فردی در منزلش اقدام به خرید و فروش مواد مخدر از نوع شیشه می‌کند پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: مأموران انتظامی با توجه به گزارش‌های دریافتی بلافاصله با انجام تحقیقات تکمیلی و در نتیجه احراز صحت موضوع با تحت نظر قرار دادن مکان مورد نظر، با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه، پس از ورود به منزل نامبرده، وی را دستگیر و در بازرسی از منزل وی، مقدار 380 گرم مواد اولیه ساخت شیشه، 170 میلیون ریال وجه نقد، 3 دستگاه گوشی تلفن همراه و یک دستگاه خودروی مزدا کشف و ضبط شد .

سردار اکبرشاهی بیان داشت متهم دستگیر شده جهت رهایی از دست قانون و چشم‌پوشی مأموران از جرمش، مبلغ 200 میلیون ریال به مأموران پیشنهاد رشوه می‌دهد که مأموران وظیفه‌شناس، با صحت عمل خود، ضمن رد رشوه و امتناع از دریافت وجه، مبلغ پیشنهادی را صورت‌جلسه، و متهم را به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول