اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور مبلغان تبلیغات اسلامی مازندران:

اوقات فراغت بهترین زمان برای یادگیری معارف دینی است

خبرگزاری فارس: مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اوقات فراغت بهترین زمان برای یادگیری معارف دینی است.

اوقات فراغت بهترین زمان برای یادگیری معارف دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، مراسم افتتاحیه طرح‌های نخبگان جوان و هسته فرهنگی با حضور مسئولان شهرستانی بعداز ظهر امروز به همت اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد در مجتمع فرهنگی هنری غدیر این شهر برگزار شد.

مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در این مراسم بیان کرد: اوقات فراغت بهترین زمان برای یادگیری معارف دینی و دروس قرآنی برای دانش‌آموزان است زیرا در هنگام تحصیل زمان کمتری برای کلاس‌های متفرقه وجود دارد.

حجت‌الاسلام نورعلی حسن‌پور تصریح کرد: مملکتی در آینده موفق است که جوانان آن تفکر و اندیشه‌شان پیشرفت و رشد کشور باشد، نه اینکه فقط استفاده‌های شخصی و یا اقتصادی را در ذهن خود پرورش دهند.

حسن‌پور افزود: اگر سعادت خود و کشورمان را می‌خواهیم باید اول رشد معنوی خود را برطرف و سپس نسبت به فرزندان خود حس وطن‌دوستی و خدمت به مردم را تقویت کنیم.

امام جمعه سرخرود نیز در ادامه تصریح کرد: قرآن کریم که هدایت‌گر انسان و کتابی از سوی پروردگار عالم برای ما فرستاده شده است تنها الگویی است که می‌تواند ما را به سعادت برساند و تدبر و عمل کردن در آن از بزرگ‌ترین مبارزه با تهاجمات فرهنگی و دینی دشمنان است.

حجت‌الاسلام عربعلی جباری با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و قرآنی برای جوانان و نوجوان در ایام تابستان بیان کرد: امید است که این برنامه‌ها ادامه داشته باشد و در تربیت دینی هیچگاه کوتاهی نکنیم.

جباری تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از یادگار ماندگار امام راحل است که نقش بسیار مهمی در سازندگی افکار دینی جوانان و نوجوانان دارد که در اجرای آن باید همه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی با این نهاد مقدس همکاری کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام رضا ذاکری رئیس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد بیان کرد: هدف سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری فعالیت‌های دینی و قرآنی در سطح کل منطقه است چراکه یکی از محورهای رسیدن به جامعه سالم ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی است.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان محمودآباد توسعه برنامه‌های قرآنی، گسترش تبلیغات اسلامی، راه‌اندازی کلاس‌های بوستان معرفت، تبلیغ چهره به چهره و مشاوره مذهبی و نیز برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح منطقه را با هدف خدمات فرهنگی در دستور کار خود قرار داده است.

ذاکری خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ در سطح شهرستان، برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در تمام سطوح و برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستان نیز با هدف تقویت فرهنگ قرآنی از سوی اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول