اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

تفکر شهید بهشتی هنوز زنده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه تفکر بهشتی و همرزمانش همچنان زنده است، بر لزوم جلوگیری از تحریف واقعیت‌های سال‌های 58 تا 60 تاکید کرد.

تفکر شهید بهشتی هنوز زنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در حاشیه مراسم گرامیداشت حادثه هفتم تیر اظهار کرد: نباید هفتم تیر و زمینه‌های قبل از آن که توسط منافقان ایجاد شد تا بتوانند یاران امام و امت امام را از صحنه انقلاب حذف کنند از ذهن‌ها و خاطره برود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌های جمعی به ویژه رسانه ملی باید واقعیت آن زمان را برای نسل جدید بازگو کنند تا چنین زمینه‌هایی برای دست یافتن به چنین جنایاتی توسط نوکران استکبار به وجود نیاید و یاران انقلاب و دلسوزان به امت که امروز به عنوان سربازان آیت‌الله خامنه‌ای به شمار می‌روند تا اهداف و آرمان‌های امام و شهیدان را به قله‌های هدف بنشانند دچار مظلومیت‌های بهشتی مظلوم و یاران آن قهرمان صبر و مقاومت نشوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: نباید گذاشت منافقان، این عناصر زبونی که هر روز در دامن یک جنایتکار به دریوزگی مشغولند و در نهایت ذلت و بی‌هویتی ملتمسانه می‌خواهند تا در گوشه‌ای از کشورهای بیگانه آنها را پناه دهند در فضای مجازی و غیر آن با تحریف دوران سخت سال‌های 58 تا 60 برای نسل‌هایی که آن دوران را ندیده‌اند شبهه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند خمینی کبیر و یاران ایشان به برکت اسلام ناب محمدی(ص) همیشه زنده هستند تصریح کرد: بهشتی و همفکران و همرزمان بهشتی تا آخر زنده‌اند و رهبری عظیم‌الشأن انقلاب، مقام معظم رهبری توفنده‌تر از هر زمانی راه امام و شهیدان را به پیش می‌برند و بحمدالله هر روز شاهد گسترش ابعاد مختلف انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی هستیم و ایمان داریم که دین راه و پرچم به راه صاحب اصلی‌اش و به دست باکفایت منجی عالم بشریت سپرده خواهد شد و همگان بدانند که این راه، راه اخلاص و فداکاری و ایثار است.

حجت‌الاسلام اسکندری تصریح کرد: کسانی در این مسیر باقی می‌مانند که از این ارزش‌های والای الهی برخوردار باشند.

وی اظهار کرد: هر کس کمترین ناخالصی در کارش باشد بداند که از گردونه انقلاب و اراده امور نظام عزیز اسلامی حذف خواهد شد و خداوند را شاکریم که از رهبری آگاه و هوشمند و از امتی زنده و باصلابت برخورداریم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول