اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان خبر داد

اعزام اسکیت‌بازان اصفهانی به رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: در تاریخ 21 تیرماه سال جاری، تیم اسکیت رده سنی نونهالان و نوجوانان پسر برای حضور در مرحله دوم رقابت‌های اسکیت لیگ باشگاه‌های کشور به خراسان‌رضوی اعزام می‌شوند.

اعزام اسکیت‌بازان اصفهانی به رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور

علیرضا شجاعی‌ذوالقدر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت اسکیت استان اصفهان در مرحله نخست رقابت‌های لیگ دو تیم (الف) و (ب) را روانه مسابقات کرده بود که تیم الف (به نام ژیتاک اصفهان) توانست مقام نخست را در این رقابت‌ها از آن خود کند.

وی در مورد برنامه‌ای آتی هیئت اسکیت استان اصفهان با اشاره به گردهمایی مربیان اسکیت این استان و هم‌چنین برپایی نخستین کارگاه اختصاصی یکسان‌سازی آموزش اسکیت، تصریح کرد: این یکسان‌سازی در تاریخ 9 تیرماه در آکادمی اسکیت خوراسگان اصفهان برپا می‌شود.

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان در مورد ماه مبارک رمضان و فعالیت این هیئت تاکید کرد: در این ماه رقابت‌های اسکیت جام رمضان برگزار می‌شود که تاریخ این مسابقات به زودی اعلام می‌شود.

وی اشاره‌ای به رقابت‌های المپیاد ورزشی ایرانیان کرد و بیان داشت: تیم هیئت اسکیت استان اصفهان در رده سنی نوجوانان و در دو گروه آقایان و بانوان خود را برای حضور در این رقابت‌های مهم آماده کرده است.

شجاعی ادامه داد: 10 نفر از اسکیت‌بازان مرد هیئت اسکیت استان اصفهان آزمایشات آمادگی جسمانی و پزشکی و ورزشی را پشت سر گذاشته و فردا نیز تیم 10 نفره بانوان، خود را برای آزمایشات پزشکی ورزشی آماده می‌کنند.

وی تاکید کرد: از هفته آینده اردوی آمادگی هیئت اسکیت استان اصفهان برای حضور در رقابت‌های المپیاد ورزشی ایرانیان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول