اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مدت یک هفته صورت گرفت

کشف 5 تن مواد مخدر توسط پلیس هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان از کشف بیش از 5 هزار و 47 کیلوگرم طی هفته گذشته در این استان خبر داد.

کشف 5 تن مواد مخدر توسط پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ سیداحمد خدایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور متمرکز و با نهایت دقت از مرزها و محل‌های احتمالی ورود قاچاق مواد مراقبت می‌کنند، اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر شاهد کشفیات در حجم قابل توجهی بوده‌ایم که این امر نشان از توجه بیش از پیش و با تمام توان نیروی انتظامی در مقابله با سوداگران مرگ دارد.

وی افزود: مأموران پر تلاش اداره عملیات ویژه استان با اشرافیت اطلاعاتی در استان و اجرای چندین عملیات ضربتی و پلیسی ضمن زمین‌گیر کردن قاچاقچیان مواد مخدر، 5 هزار و 47 کیلو و 786 گرم انواع مواد مخدر را طی هفته گذشته در استان کشف کردند.

این فرمانده ارشد انتظامی اضافه کرد: از میزان کشف شده، 4 تن و 119 کیلو و 599 گرم تریاک، 884 کیلو و 352 گرم حشیش، 30 کیلو و 574 گرم هروئین و کراک، 11 کیلو و 428 گرم شیشه، یک کیلو و 832 گرم سایر مواد مخدر و 6 هزار و 114 عدد قرص روان‌گردان کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان تصریح کرد: در این رابطه 17 باند قاچاق مواد مخدر متلاشی، 362 نفر قاچاقچی دستگیر، 81 دستگاه خودرو توقیف و 13 قبضه اسلحه غیر مجاز کشف و ضبط شد.

خدایی با بیان اینکه نقش مردم و جامعه در شناسایی قاچاقچیان و مصون ماندن جامعه از مواد مخدر اساسی و تعیین کننده است، افزود: مردم در این راستا به آگاهی خوبی رسیده‌اند و این امر سبب شده است که عملیات‌های پلیس با موفقیت رو به ‌رو و فضا برای قاچاقچیان بیش از پیش ناامن شود.

به گفته این فرمانده انتظامی اگر سطح تعاملات مردم با پلیس افزایش یابد، تمام مرزها برای قاچاقچیان ناامن می‌شود.

خدایی هم‌چنین یادآور شد: با بسته و محدود شدن مرزهای خاکی و خشکی، شاهد سوق پیدا کردن قاچاقچیان برای استفاده از آب‌ها و ساحل برای وارد کردن مواد هستیم که در این بخش نیز کشفیات قابل توجه است و این نشان از کنترل مناسب پلیس در تمامی بخش‌ها دارد.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول