اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت 3000 فرهنگی دشتستانی انجام شد؛

برگزاری 15 دوره آموزش ضمن خدمت دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از برگزاری 15 دوره آموزش ضمن خدمت در آموزش و پرورش دشتستان با مشارکت 3000 فرهنگی خبر داد.

برگزاری 15 دوره آموزش ضمن خدمت دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی در نشست مسئولان آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش دشتستان در سال گذشته موفقیت‌های زیادی داشت و با برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم به این توفیقات رسیدیم.
وی افزود: ستاد پروژه مهر در دشتستان با کیفیت خوبی تشکیل شده و تاکنون جلسات و پیگیری‌های خوبی برای آغاز سال تحصیلی جدید داشته‌ایم و در ساماندهی مدارس و معلمان اقدامات لازم انجام شده است.
رئیس آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و پژوهشی در دشتستان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 دوره آموزش ضمن خدمت در آموزش و پرورش دشتستان برگزار شده است.
اسدی تصریح کرد: این دوره‌ها شامل مبانی تربیت اسلامی، اصول اعتقادی درس‌هایی از قرآن، روش تدریس اول و دوم نهضت سوادآموزی، آموزش و توسعه فرهنگ نماز ویژه کارکنان اداری، نماز شایستگان، مبانی شیوه های تبلیغ و مبانی اندیشه اسلامی بوده است.
وی یادآور شد: قصه‌گویی و قصه‌پردازی، کتب اول ابتدایی، ارزشیابی توصیفی، روش تدریس قرآن چهارم و دینی دوم راهنمایی نیز از جمله این دوره‌هاست.
رئیس آموزش و پرورش دشتستان از حضور بیش از 3000 نفر در دوره‌های آموزشی ضمن‌خدمت دشتستان خبر داد و اذعان داشت: دوره‌های مختلف دانش‌افزائی برای تمام گروه‌های مختلف فرهنگیان اعم از مدیران، دبیران، آموزگاران و کارشناسان اداری در نظر گرفته شده که تا پایان سال اجرا می‌شود.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش دشتستان نیز در این نشست با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان دشتستان در کنکور امسال از افزایش 6 درصدی رتبه‌های زیر هزار کنکور سال جاری خبر داد و گفت: در سال گذشته تعداد رتبه‌های زیر هزار  دانش‌‌آموزان شهرستان دشتستان 51 نفر بود که در سال جاری و بر اساس مراجعه دانش‌آموزان تا کنون  54 نفر رتبه زیر هزار کسب کرده‌اند که نشان دهنده استعداد دانش‌آموزان دشتستانی است.
 اکبر بازیار ادامه داد: کسانی که به دلیل ظرفیت پایین دانشگاه‌های استان نتوانسته‌اند به دانشگاه راه پیداکنند امیدواریم با پیگیری مسؤولان استان برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه صورت گیرد و شاهد ادامه تحصیل دانش‌آموزان مستعد باشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول