اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد:

آتش‌نشانی مشهد با 50 درصد کسری نیرو مواجه است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: با وجود جذب 300 نفر در آزمون استخدامی شهرداری مشهد، سازمان آتش‌نشانی با 50 درصد کسری نیرو مواجه است.

آتش‌نشانی مشهد با 50 درصد کسری نیرو مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن جعفری اظهار داشت: از 900 نفر پذیرش شده در آزمون استخدامی شهرداری مشهد با لحاظ کردن تمامی آیتم‌های موثر در سنجش افراد اعم از سلامت جسمانی و روانی و اکتساب حد نصاب مجموع نمرات، 300 نفر نیروی انسانی جذب آتش‌نشانی مشهد خواهند شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سازمان آتش‌نشانی از لحاظ تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز نیروها در راستای ارائه خدمات به شهروندان نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوب‌تری دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به این مهم متناسب با امکانات ضرورت جذب نیروی انسانی جدید در این سازمان به شدت احساس می‌شود.

جعفری با اشاره به کسری نیرو در آتش‌نشانی گفت: با توجه به خروج تعدادی از نیروها به دلیل بازنشستگی و تامین نیروهای ایستگاه‌های جدید در کنار جذب 300 نفر در قالب آزمون استخدامی با 50 درصد کسری نیرو مواجه هستیم.

وی در ارتباط با تعداد نیروی انسانی مورد نیاز سازمان آتش‌نشانی گفت: در حال حاضر در راستای وسعت یافتن حوزه خدمات‌رسانی و فعالیت سازمان آتش‌نشانی و با جذب نیروهای جدید باز هم قریب به 500 نیروی دیگر لازم است تا نیاز به نیروی انسانی در این سازمان به طور کامل برطرف شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به کارگروه‌های تشکیل شده به منظور تصمیم‌گیری و نظارت بر آزمون عملی استخدامی شهرداری‌ها بیان داشت: در این کارگروه‌ها نمایندگانی از وزارت کشور، استانداری، شهرداری، حراست و بازرسی حضور دارند و بر نحوه انجام آزمون عملی و رعایت سلامت اداری در آن نظارت دارند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول