اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در دیدار با پوتین

نتانیاهو برای دیدار با "محمود عباس" در هر مکانی اعلام آمادگی کرد

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از رئیس جمهور روسیه که به سرزمین اشغالی سفر کرده است، خواست تا نفوذ خود را برای پیشبرد روند سازش بکار گیرد.

نتانیاهو برای دیدار با "محمود عباس" در هر مکانی اعلام آمادگی کرد

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری "فلسطین الیوم"، "بنیامین نتانیاهو" در کنفرانس خبری مشترک با "ولادیمیر پوتین" که پس از دیدار آنها در قدس اشغالی برگزار شد، از پوتین خواست تا در دیدار با "محمود عباس" که قرار است امروز در بیت لحم برگزار شود وی را به ازسرگیری مذاکرات بین دو طرف اسرائیلی و فلسطینی فرابخواند.

نتانیاهو همچنین بر آمادگی خود برای دیدار با عباس در رام‌الله یا قدس اشغالی به منظور پیشبرد روند سازش و آغاز مذاکرات بین دو طرف تاکید کرد.

وی پیوندهای بین اسرائیل و روسیه از جمله وجود حدود یک میلیون اسرائیلی که به زبان روسی تکلم می‌کنند و بخش جدایی‌ناپذیر اسرائیل هستند، ستود.

پوتین نیز گفت که با نتانیاهو در مورد مسائل مختلف از جمله برنامه هسته‌ای ایران و بحران سوریه بحث و گفت‌وگو کرده است و روابط دوجانبه و همکاری بین دو طرف در زمینه‌های مختلف را ستود.

پوتین بار دیگر بر موضع کشورش مبنی بر عدم دخالت در تغییرات حاصله در کشورهایی که شاهد بهار عربی هستند، تاکید کرد.

پوتین دیروز وارد سرزمین اشغالی شده و با مقامات صهیونیست دیدار کرد و قرار است امروز نیز در بیت لحم با مسئولان فلسطینی دیدار و درباره آخرین تحولات و مذاکرات به بن‌بست رسیده بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول