اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

موفاز تا چند روز دیگر با عباس دیدار می‌کند

خبرگزاری فارس: منابع صهیونیست گزارش دادند که "شائول موفاز" رئیس حزب معارض کادیما و معاون نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تا چند روز آینده با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار می‌کند.

موفاز تا چند روز دیگر با عباس دیدار می‌کند

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" به نقل از برخی مسئولان صهیونیست نوشت که موفاز طی چند روز آینده با "محمود عباس" دیدار می‌کند.

به نوشته این روزنامه در همین راستا موفاز با "تونی بلر" مسئول کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه دیدار و درباره نشست با عباس بحث و گفت‌وگو کرد.

معاونان موفاز در این باره گفتند که تماس‌ها برای برگزاری این نشست به مرحله پیشرفته‌ای رسیده و به زودی این نشست برگزار می‌شود.

این در حالی است که روزنامه لبنانی"السفیر" دیروز نوشت که پس از گذشت بیش از 2 سال از توقف مذاکرات سازش، آمریکا، مصر و اردن در تلاش هستند تا دو طرف فلسطینی و اسرائیلی را بار دیگر به مذاکرات سازش بازگردانند.

بر اساس این گزارش مثلث آمریکا، مصر و اردن سعی دارند "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را به دیدار با "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی چند روز آینده متقاعد کنند تا به این ترتیب یخ روابط بین دو طرف ذوب شود.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول