اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه شب‌های قدر رخ داد؛

آزادی 2 زندانی جرایم مالی غیر عمد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی زندان‌های خراسان رضوی گفت: دو زندانی جرایم مالی غیر عمد با بدهی 65 میلیون ریال در آستانه شب‌های قدر با کمک انسان دوستانه یک خیر مشهدی توسط ستاد دیه استان از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

آزادی 2 زندانی جرایم مالی غیر عمد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی زندان‌های خراسان رضوی، سیدحسین ناصری با اعلام این خبر اظهار داشت: کمک به همنوع در راستای رفع گرفتاری یکی از حرکته‌ای معنوی در ایام ماه مبارک رمضان است و این بار این همیاری و انسان دوستی با حضور یک خیر مشهدی به ستاد دیه استان اتفاق افتاد.
وی گفت: این خیر که یکی از پیمانکاران ساختمان نیز است با پرداخت بدهی دو نفر زندانی جرایم مالی غیر عمد با مبالغ 35 میلیون ریال و 30 میلیون ریال آنان را از زندان آزاد و به آغوش خانواده هایشان باز گرداند.
وی افزود: این خیر انسان دوست عنوان داشت همه ساله مصادف با شب‌های قدر با تهیه سبد کالا و توزیع در بین نیازمندان وظیفه ام را ادا می‌نمودم ولی امسال تصمیم گرفتم با توجه به رسالت ستاد دیه در بحث آزادی زندانیان و مسلمان را که بنا به دلایلی غیر عمد دچار زندان و دوری از خانواده شده اند با پرداخت بدهی شان آزاد نمایم.
ناصری در ادامه از برگزاری جشن گلریزان در ششم شهریور مصادف با 27 ماه مبارک رمضان در محل تالار نور مشهد خبر داد و افزود: این جشن همه ساله در راستای جمع آوری کمک‌های انسان دوستانه خیرین و مردم نوع دوست مشهدی در راستای آزادی زندانیان نیازمند برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: امسال نیز پس از افطار منتظر حضور عمومی مردم در محل تالار نور مشهد واقع در خیابان آبکوه خواهیم بود و امیدواریم همانند سال‌های گذشته این مردم خیر و انسان دوست جشن گلریزان ستاد دیه استان را با کمک‌هایشان گلباران کنند.
وی گفت: شماره حساب 0105946948007 سیبای بانک ملی و شماره 2005310713 جام ملت را که بنام ستاد دیه استان است، آماده جذب کمک‌های مردمی است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول