اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اتصال 3 کتابخانه مشارکتی؛

سامانه ملی «کتاب من» در صدمین کتابخانه عمومی استان یزد فعال شد

خبرگزاری فارس: با اتصال کتابخانه‌های مشارکتی قرآن و عترت، آستانه مقدس امامزاده جعفر(ع) و امامزاده سید جعفرمحمد(ع) به سامانه طرح ملی کتاب من، یکصدمین کتابخانه عمومی استان یزد در این طرح ملی فعال شد.

سامانه ملی «کتاب من» در صدمین کتابخانه عمومی استان یزد فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، کارشناس منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد اظهار داشت: تاکنون بیش از 27 هزار جلد کتاب به ارزش بیش از یک میلیارد ریال، از طریق طرح «کتاب من» به کتابخانه‌های عمومی استان وارد شده است.

وی افزود: طرح ملی کتاب من در سال 88 توسط رئیس جمهور اسلامی ایران و در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح شد.

عابدی تأکید کرد: اهداف کلی این طرح برقراری عدالت فرهنگی، غنا بخشیدن به منابع کتابخانه‌ای، همکاری اعضا در تهیه منابع و جذب اساتید و پژوهشگران به کتابخانه‌های عمومی است.

در این طرح چنانچه کتب مورد نیاز عضوی در کتابخانه موجود نباشد، پس از اعلام به کتابدار، از طریق سامانه سفارش داده شده و پس از خریداری به کتابخانه ارسال می‌شود.

وی افزود: پس از ورود کتاب به کتابخانه، به عضو سفارش دهنده اطلاع‌رسانی می‌شود و این فرد، نخستین امانت گیرنده کتاب خواهد بود.

کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با عضویت در کتابخانه محل خود از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول