اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان یزد خبر داد

برگزاری هفتمین جشنواره استانی ادبیات داستانی در یزد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد از برگزاری هفتمین جشنواره استانی ادبیات داستانی در یزد خبر داد.

برگزاری هفتمین جشنواره استانی ادبیات داستانی در یزد

علی‌محمد پارساییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره استانی ادبیات داستانی در یزد اظهار داشت: مرحله استانی این جشنواره  شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود و مرحله کشوری آن در دهه اول مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره با موضوعات «آرمان‌ها، ارزش‌ها و هویت اسلامی و ایرانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «مقاومت و بیداری اسلامی»، «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، «امام خمینی»، «موضوع آزاد» و «سوژه‌های استانی با تأکید بر ضرورت‌ها و مسائل بومی و استانی» برگزار می‌شود.

پارساییان با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره عنوان کرد: ارسال اثر داستانی شامل،داستان کوتاه، داستان بلند و داستانک، تکمیل و ارسال فرم فراخوان جشنواره به همراه رونوشت صفحه اول شناسنامه یا رونوشت کارت ملی و ... از ملزومات شرکت در این جشنواره است.

وی تاکید کرد: آثار، پیش از این نباید در جشنواره یا مسابقه‌ای شرکت داده شده باشند و یا در کتابی به چاپ رسیده باشند ضمن اینکه هر متقاضی می‌تواند فقط سه اثر خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کند.

پارساییان خاطرنشان کرد: آثار باید به نشانی کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌ها و یا سازمان بسیج هنرمندان در استان و یا به ایمیل سازمان baoyazd@yahoo.comا ارسال شود.

وی، داوری در مرحله استانی را در دو سطح استانی و کشوری بیان کرد و گفت: آثار رسیده به جشنواره استانی در سه گروه سنی نوجوانان از 12 تا پایان 18 سال، جوانان از 19 تا پایان 29سال، بزرگسال از 30سال به بالا داوری می‌شود و در هر رده به تفکیک جوایزی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

پارساییان خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه جشنواره در یزد، بلوار دانشجو، جنب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، سازمان بسیج هنرمندان استان یزد یا تلفن 6284855 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول