اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ابرکوه:

تکمیل راه‌های مواصلاتی اولویت اصلی در برنامه‌هاست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اولویت اصلی کارهای خود را پیگیری و تکمیل راه‌های مواصلاتی این شهرستان ذکر کرد که مورد درخواست مردم چند شهرستان است.

تکمیل راه‌های مواصلاتی اولویت اصلی در برنامه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام دخیل عباس زارع‌‌زاده صبح امروز در جمع شوراها و دهیاران بخش بهمن در بخشداری این بخش اظهار داشت: با بازدید از راه‌های در دست احداث که مشکلات ترددی چند شهرستان را رفع می کند و برای تحقق خواسته مردم در این زمینه تلاش جدی خواهم کرد.

وی افزود: با اولویت کارها را پیگیری می کنم و یکی از اصلی‌ترین این اولویت‌ها تکمیل جاده های مواصلاتی این منطقه است که خواسته مردم چند شهرستان است.

زارع‌زاده با تأیید مشکلاتی که در بخش اختصاص بودجه از شهرستان‌ها به به بخشداری‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسئله قانونمند شود و در این راستا تلاش می‌کنیم هنگام تقسیم اعتبارات بخش‌ها و دهیاری‌های مظلوم حضور داشته باشیم.

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس بیان کرد: وجود امام جمعه در منطقه یک ضرورت است و اگر شخصی برای این سمت از طرف مردم معرفی شود، برای حل مشکل تلاش می کنم.

وی با بیان اینکه در ماه یک روز را به حضور در شهرستان ابرکوه اختصاص داده ام، افزود: همگی خدمتگزار مردم هستیم و باید خدمتگزاری صادقانه را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

بخشدار بهمن نیز در این دیدار اظهار داشت: حضور پرشور و کم‌سابقه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دوره انتخابات جای تقدیر دارد.

حجت‌الله محمدی ضمن تقدیر از کاظم فرهمند نماینده سابق این حوزه به خاطر تلاش ها، زحمات و پیگیری‌های مشکلات حوزه انتخابیه از نماینده جدید خواست برای حل مشکلات مردم و هماهنگی با دولتمردان در این راستا بکوشد.

محمدی با اشاره به بازدیدی که قبل از این جلسه از راه‌های مواصلاتی در دست احداث منطقه صورت گرفت، اظهار داشت: این راه‌ها می تواند علاوه بر حل مشکلات ترددی شهرستان ابرکوه در تسهیل رفت و آمد چند شهرستان حوزه انتخابیه نیز نقش ارزنده‌ای داشته باشد.

وی یادآور شد: تکمیل این راه‌ها یکی از مهمترین خواسته‌های مردم در بخش بهمن است.

عدم شبانه‌روزی شدن درمانگاه با وجود دستور دو وزیر، مشکلات آب و فاضلاب روستایی و درخواست برای ایجاد اتفاقات فعال، تعویض لوله‌ها و تأمین آب از بالا دست، درخواست برای ایجاد نمایندگی بنیاد مسکن و زیرسازی، لبه‌گذاری و آسفالت زمین‌های واگذار شده توسط این بنیاد، انتقاد از عدم استقرار ادارات در شهر مهردشت با وجود گذشت 13 سال، درخواست امام جمعه همچنین تأمین امام جماعات مدارس، تشویق سرمایه‌گذاران برای حضور در ناحیه صنعتی بخش بهمن، راه‌اندازی رشته کشاورزی پیام‌نور از جمله مسائل مطرح شده در این دیدار بود.

مشکلات مدارس فرسوده و تبدیل نمایندگی آموزش و پرورش به اداره،درخواست برای جداسازی اعتبارات بخش بهمن از شهرستان ابرکوه،تبعیضها در دادن سهم شهرداری‌های شهرهای استان از سهم ارزش افزوده، پیشنهاد ایجاد بلوار از ابرکوه به مهردشت، تکمیل پارک و خرید ماشین آلات سنگین برای شهرداری، تجهیز و راه‌اندازی آتش نشانی،کمبودهای درمانی از جمله کمبود پزشک خانواده، مشکلات ورزشی و درخواست برای تبدیل اسفند آباد به شهر از دیگر درخواست‌های مطرح شده در این نشست بود.

احداث جاده مواصلاتی صفا شهر ـ یزد و خارج شدن از بن بست،درخواست آسفالت جاده بداف - هک - ابرکوه، مشکلات مربوط به نبود مجتمع دامداری در روستای شهرآباد و چند روستای مجاور آن، مشکلات دریافت وام از صندوق مهر رضا (ع) برای توسعه دامداری،بودجه اندک دهیاری‌ها، دخالت اداره محیط زیست بوانات در منطقه چرای دام دره باغ، بودجه‌های ناچیز اختصاص داده شده به قنوات،درخواست زیرسازی آسفالت راه اردی - هنشک و مشکل دامداران چاه حشمت آباد و خشکسالی در بخش بهمن نیز برخی از مشکلات مطرح شده در این دیدار بود.

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول