اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر خبر داد

اجرای 600 میلیارد تومان پروژه توسط بسیج سازندگی بوشهر

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر از اجرای 600 میلیارد تومان پروژه توسط بسیج سازندگی بوشهر خبر داد.

اجرای 600 میلیارد تومان پروژه توسط بسیج سازندگی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علی مهدیان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح هجرت در برازجان اظهار داشت: بسیج سازندگی فعالیت و پویایی بسیار زیادی دارد و شاهد تلاش بسیار خوب این نهاد هستیم.

جانشین بسیج سازندگی در سپاه استان بوشهر به حرکت جوانان در عرصه‌های سازندگی اشاره کرد و افزود: این طرح مهم حرکت عظیمی است که از جوانان پرشور صورت می‌گیرد و طرح هجرت (3) در همین راستا دستاوردهای بزرگی را به ارمغان خواهد آورد.

مهدیان تصریح کرد: حجم طرح‌های عمرانی بسیج بسیار بالاست و تلاش داریم با افزایش کیفیت پروژه‌ها، وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهیم.

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر از اجرای 600 میلیارد تومان پروژه توسط بسیج سازندگی بوشهر خبر داد و گفت: پروژه‌های صورت گرفته توسط این سازمان در سطح استان بوشهر در مجموع بیش از 30 پروژه با اعتبار بالغ بر 600 میلیارد تومان است که تمام این پروژه‌ها در حال اجراست.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان نیز در این مراسم اظهار داشت: اجرای طرح هجرت 3 در مدارس زمینه نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه دانش‌آموزی را فراهم می‌کند و این امر می‌تواند در کل جامعه تسری پیدا کند.

عباسعلی اسدی افزود: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح که همگی از دانش‌آموزان بسیجی فعال مجموعه آموزش و پرورش هستند، با حرکت جهادی خود نشان می‌دهند که می‌توانند در سایه اتحاد و همدلی فعالیت‌های مهمی را در توسعه، عمران و آبادانی شهر انجام دهند.

وی گفت: وقتی مدرسه‌ای با زحمت و تلاش دانش‌آموزان بازسازی، رنگ‌آمیزی و تعمیر می‌شود، حفظ و حراست از آن نیز به وسیله دانش‌آموزان مدرسه به خوبی انجام و خسارت کمتری به آن وارد می‌شود.

اسدی افزود: اجرای این طرح با برکات و ثمرات زیادی همراه است و می‌تواند علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت، بسترهای لازم برای حرفه‌آموزی جوانان و نوجوانان را فراهم کند.

وی از طرح هجرت 3 به عنوان یک فرصت یاد کرد و اذعان داشت: باید با بهره‌گیری از فرصت پیش آمده و ظرفیت موجود نسل جوان در راستای انتقال باورهای فرهنگی و تقویت آن استفاده کرد.

در این آیین مسئولین از چند مجموعه فعالیت‌های دانش‌آموزی در قالب طرح هجرت بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف قرار گرفتند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول