اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

استفاده از ظرفیت گردشگری همدان لحاظ شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان همدان گفت: به منظور رونق بیشتر همدان از ظرفیت گردشگری آن بیش از گذشته استفاده شود.

استفاده از ظرفیت گردشگری همدان لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسن قهرمانی‌مطلق بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات تابستانی شهرستان همدان اظهار داشت: یکی از راه‌های نجات استان همدان توجه به بحث گردشگری و صنایع دستی است که باید برای توسعه و رونق آن هر چه بیشتر تلاش کنیم و تبلیغات در این زمینه را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

وی با بیان ارائه تسهیلات مناسب به مسافران عنوان کرد: استان همدان که داعیه گردشگری را دارد پس باید در جایی که مسافران نیازمند خدماتی هستند که هزینه زیادی در بر دارد خود استان این هزینه را تقبل کند و این چنین خدماتی در راستای جذب گردشگر و توسعه گردشگری در استان است.

فرماندار شهرستان همدان افزود: ما باید با ارائه تسهیلات و خدماتی که به عنوان دستگاه‌های متولی این امر ارائه می‌دهیم میزان ماندگاری مسافر را در همدان بالا ببریم چرا که ماندگاری مسافر در همدان علاوه بر بحث درآمدزایی وجهه فرهنگی هم دارد.

وی خطاب به مسئولان حاضر در جلسه گفت: ما در صدد هستیم تا اتاق فکری را ایجاد کنیم تا به شعارهایی که در هر زمینه می‌دهیم عمل کنیم و در زمینه معرفی زیرساخت‌ها و جاذبه‌های گردشگری همدان با همکاری مسئولان دستگاه‌ها به این امر رونق بخشیم.

قهرمانی‌مطلق اظهار داشت: باید تا پایان هفته ساماندهی تمام تابلوهای راهنمایی و رانندگی را در همدان شاهد و ناظر باشیم.

وی افزود: تسهیل عبور و مرور مسافران و همچنین منع ورود مسافران در طرح ترافیکی و گردش در میدان اصلی شهر از دیگر مصوبات به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان همدان در ادامه خطاب به شهردار همدان در خصوص زیباسازی ورودی شهر اذعان کرد: شهرداری باید هر چه سریعتر نسبت به انتقال مغازه‌های باقیمانده سنگ‌فروشی در مسیر ورودی شهر اقدام کند و همچنین برنامه‌ریزی برای ارائه تسهیلات با کیفیت‌تر را برای مسافران در برنامه خود قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: اداره راه نیز در امر پاکسازی جاده‌ها از نخاله‌ها و زباله‌ها اقدام کند که این هم یکی از مصوبات ارائه شده در جلسه ستاد تسهیلات بود.

قهرمانی‌مطلق یادآور شد: تمام ادارات نیز موظف هستند در ایام تابستان پارکینگ‌های خود را در ساعات غیر اداری در اختیار مسافران قرار دهند.

وی در پایان سخنانش به آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات اشاره کرد و گفت: در سه ماهه امسال 19 نفر کشته داشتیم که در سال گذشته این تعداد 14 نفر بوده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول