اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان‌رضوی

778 واحد مسکونی در مشهد به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: 778 واحد از مسکن شهری بنیاد مسکن خراسان‌رضوی واقع در منطقه قاسم‌آباد مشهد با حضور استاندار خراسان‌رضوی به بهره‌برداری رسید.

778 واحد مسکونی در مشهد به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی در آیین بهره‌برداری از 778 واحد از مسکن شهری بنیاد مسکن خراسان‌رضوی واقع در منطقه قاسم‌آباد مشهد، اظهار داشت: ارتقای خدمت‌رسانی به روستاها سبب افزایش تولید و ماندگاری روستاییان در روستاها خواهد شد که در این میان خدمات خوب دولت و اقدامات موثر بنیاد مسکن در ساخت و مقاوم‌سازی مسکن روستایی نقش بسزایی داشته است.

صلاحی با اشاره به 900 هزار نفر حاشیه‌نشین از جمعیت 3 میلیون نفری مشهد ادامه داد: بر این اساس آنچه که از اهمیت ویژه برخوردار است و باید در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد، ساخت مسکن شهری برای افراد کم درآمد است.

استاندار خراسان‌رضوی افزود: این افراد که در 2 هزار و 500 هکتار و 66 محله این شهر سکونت دارند، همه مولد جمعیت روستایی بوده‌اند که به دلیل کمبود امکانات به مشهد مهاجرت کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث مسکن روستا و توجه به روستاها اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت این موضوع سال گذشته را با عنوان رسیدگی و توسعه همه‌جانبه روستاها در خراسان‌رضوی نام‌گذاری کردیم.

صلاحی افزود: در این راستا خدمات ارزنده‌ای به این مناطق داده شد و هم‌اکنون نیز موضوع اشتغال روستائیان و کشاورزی با جدیت دنبال می‌شود.

وی در ارتباط با مسکن روستایی و توجه به این بخش نیز گفت: با توجه به غیرمقاوم بودن بسیاری از واحدهای مسکن روستایی، مقاوم‌سازی و ساخت مسکن روستایی دارای اهمیت بسیار زیادی است که باید مورد توجه مسئولان امر قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول