اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

بیشترین آمار مربوط به معتادان همدان بین 15 تا 29 سال است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان بیشترین آمار مربوط به معتادان استان را بین 15 تا 29 سال دانست و گفت: این آمار 41 درصد از جمعیت معتادان همدان را به خود اختصاص داده که بسیار خطرناک است.

بیشترین آمار مربوط به معتادان همدان بین 15 تا 29 سال است

علی‌اکبر فامیل‌کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به در پیش رو بودن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مواد مخدر در عصر حاضر به یکی از  بزرگترین و خطرناک‌ترین مشکلات جامعه بشری تبدیل شده که مقابله با اثرات زیانبار آن نیازمند همکاری همگان است.

وی با بیان اینکه در بحث مبارزه با مواد مخدر باید به صورت همه‌جانبه و قوی در بحث پیشگیری وارد کار شد افزود: این کار با قوت و قدرت در جامعه در حال انجام است و اثرات خوبی را نیز در بر داشته است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان بیشترین آمار مربوط به معتادان در استان را در بین 15 تا 29 سال دانست و خاطر نشان کرد: این آمار 41 درصد از جمعیت معتادان استان همدان را به خود اختصاص داده که بسیار خطرناک و قابل توجه است و باید نسبت به این امر حساس بود.

وی در ادامه سخنانش افزود: 31 درصد معتادان استان همدان بین 30 تا 39 سال و 21 درصد آنها نیز در سنین بالای 40 سال قرار دارند.

فامیل‌کریمی با اشاره به اثرات مخرب مواد مخدر اظهار داشت: در سال گذشته به طور متوسط در ماه 278 طلاق در استان صورت گرفته که حدود بیش از 70 درصد آنها ریشه در بحث مواد مخدر داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخاب ملایر به عنوان یکی از پنج استان کشور در امر پایلوت مقابله با مواد مخدر افزود: این شهرستان در حوزه پیشگیری مواد مخدر هشدارها و تذکرات لازم را در دستور کار خود قرار داده و از این منظر اتفاقات خوشایندی رخ داده است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان در پایان سخنانش توجه به بحث‌های پژوهشی و آموزشی در پیشگیری از مواد مخدر را یکی از ضروریات دانست و بر لزوم توجه به این امر تأکید کرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول