اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

احیای واژه شهادت احیاگر حیات جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوثر گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهادت و جهاد احیای ارزش‌های اسلامی جامعه و حیات بخشیدن مجدد به آن است.

احیای واژه شهادت احیاگر حیات جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی صبح امروز در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگر کوثر اظهار داشت: با گذشت 30 سال از جنگ تحمیلی هنوز هم به آموزه‌های عرفانی و جنبه‌های اعتقادی آن نیازمندیم.

وی با تاکید بر اینکه جنگ زوایای پیدا و پنهان بسیاری دارد، افزود: هشت سال جنگ تحمیلی با عشق، ایمان، بصیرت و همت رزمندگان سرانجامی نیک یافت و همین حرکت‌های عاشقانه، تقرب به خدا را در دل بسیجیان ایجاد کرده بود.

این مسئول با بیان اینکه خانواده‌های شهدا ولی‌نعمتان جامعه امروز هستند، تصریح کرد: هر قدر توطئه و تهدید دشمن افزون شود کشور اسلامی ما آبدیده‌تر شده و خانواده‌های شهدا در این میان اسناد زنده حقانیت نظام را به رخ آنان می‌کشند.

امام جمعه کوثر پایداری و پایمردی این خانواده‌ها را مهمترین عنصر در مقابل خنثی کردن توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و ابراز داشت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا ضرورت امروز جامعه ماست و فرهنگ ایثارگری و شهادت با ارزش نهادن به مقام والای ایثارگران و شهدا زنده می‌ماند.

وی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا روحیه بخش نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدها ، توطئه ها و دسیسه های دشمنان هستند.

عبداللهی با بیان اینکه اینک گرد و غبار جبهه فرو نشسته و هیاهوی جنگ خاموش شده افزود: تنها همراهان ایثارگران و همرزمان شهدا می‏توانند واژه جهاد و شهادت را احیا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار کوثر نیز در این دیدار اظهار داشت: شهدای ما پیرو امام علی (ع) و ولایت بودند و اگر جان خود را برای حفظ اسلام فدا نمی‌کردند امروز فساد جهان را در بر میگرفت.

سید سعدالله رئیس‌ساداتی افزود: همه ما وظیفه داریم در تداوم راه شهدا و امام راحل با تبعیت از مقام ولایت فقیه کوشا باشیم.

در این دیدار مشکلات خانواده‌های شهدا توسط مسئولان شهرستان کوثر بررسی و برای رفع این مشکلات تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول