اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد

افتتاح نمایشگاه ساختمان در همدان

خبرگزاری فارس: امروز «دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان»، «نهمین نمایشگاه تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی» و «هفتمین نمایشگاه تخصصی عمران و ماشین‌آلات راهسازی» در همدان افتتاح می‌شود.

افتتاح نمایشگاه ساختمان در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان، امروز «دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان»، «نهمین نمایشگاه تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی ، گرمایشی» و «هفتمین نمایشگاه تخصصی عمران و ماشین‌آلات راهسازی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان افتتاح خواهد شد.

این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر 8 هزار مترمربع و در سه سالن الوند، هگمتانه، ابن سینا و فضای باز نمایشگاه بین‌المللی استان همدان برگزار می‌شود با هدف ایجاد فضایی رقابتی در میان صاحبان صنایع و تولیدکنندگان، علاوه بر آن که به معرفی آخرین دستاوردها و فناوری‌های موجود در بازار می‌پردازد، امکان مقایسه این فناوری‌ها را  همزمان در اختیار عموم و متخصصان قرار می‌دهد.

در مجموع 84 واحد صنعتی و تولیدی از استان‌های همدان، تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز و نمایندگی‌هایی از کشورهای ترکیه، آمریکا، کره و ژاپن محصولات خود را در زمینه‌های انواع پکیج و شوفاژ دیواری، ماشین‌آلات مونتاژ درب و پنجره، سازه‌های فلزی، کفپوش و پارکت، دکوراسیون داخلی، روشنایی و نورپردازی، نرم‌افزار عمران و راهسازی، ماشین‌آلات راهسازی، اتوماسیون ساختمان، آبگرمکن‌های خورشیدی، آسانسور و عایق‌های ساختمانی در معرض دید عموم و نقد متخصصان قرار داده‌اند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان همدان با اعلام این نکته که نمایشگاه ساختمان استان همدان یکی از بهترین نمایشگاه‌های کشور است اظهار داشت: همدان به سبب موقعیت جغرافیایی خود توانسته در برخی از صنایع به ویژه صنعت نمایشگاهی به رشد قابل توجهی برسد و حضور واحدهای بزرگ تجاری از سراسر کشور و روند فزاینده این حضور دلیل خوبی بر این مدعاست خصوصاً که این حضور را در همین نمایشگاه ساختمان به صورت بارز می‌بینیم.

محمدرضا بیاناتی در ادامه با اشاره به هدف‌گذاری نمایشگاه‌ها بر مبنای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: در این نمایشگاه از کل مساحت واگذار شده، بیش از 75 درصد فضا در اختیار واحدهای داخلی قرار گرفته است.

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان»، «نهمین نمایشگاه تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی ، گرمایشی» و «هفتمین نمایشگاه تخصصی عمران و ماشین‌آلات راهسازی» تا 7 تیرماه همه روزه از ساعت 16 تا 30/21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول