اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

مواد مخدر ابزار شیطانی در تهی کردن اراده‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: موادمخدر حربه و ابزار شیطانی در تهی کردن اراده‌ها و باورهای تک‌تک افراد جامعه برای ساختن و آباد کردن کشورهاست.

مواد مخدر ابزار شیطانی در تهی کردن اراده‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: استکبار جهانی امروز با تولید و قاچاق مواد مخدر به شیوه‌ها و حربه‌های بسیار خطرناک تلاش می‌کند تا سلامت جامعه را در جوامع مختلف به خطر اندازد در حالی که با رفتار صحیح و برنامه‌ریزی درست می‌توان به مقابله با این معضل پرداخت.

وی با بیان اینکه مواد مخدر سلامت جامعه و جوانان را به شدت تهدید می‌کند بیان داشت: برخورد قاطع نیروی انتظامی و دستگاه قضائی با قاچاقچیان و سوداگران مرگ می‌تواند حربه دشمن را به ناکامی تبدیل کند.

امام جمعه بیله‌سوار در ادامه سخنان خود به گفتگوی ایران با 1+5 اشاره کرد و افزود: در این نشست‌ها هدف دشمن گرفتن امتیاز از ملت ایران است در حالی که قرار نیست این ملت عزتمند باجی به دشمن دهد.

قیاسی خاطرنشان کرد: در سه دور مذاکراتی که در کشورهای مختلف برگزار شده مسئولان ایران به صورت شفاف و روشن موضع کشورمان را اعلام کرده‌اند ولی همچنان استکبار جهانی بر طبل توخالی می‌کوبد تا شاید بتواند امتیازی از ملت ایران بگیرد.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت ماه شعبان و تقرب به خداوند در این ماه اشاره کرد و یادآور شد؛ ماه شعبان ماه آماده‌سازی برای ورود به شهر رمضان است که در آن خودسازی و معنویت انسان ارج و قرب خاص دارد.

امام جمعه بیله‌سوار در بخش دیگری از سخنان خود سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را نیز گرامی داشت و اضافه کرد: سپاه و پاسداران ما باید به نامگذاری و تقارن این روز با اسم و یادشان افتخار کنند چرا که امام حسین(ع) بزرگ پاسدار دین خدا و حرمت رسول‌الله است.

قیاسی در ادامه سپاه پاسداران را نیروی آماده به کار و مخلص در راه دفاع از ارزش‌های نظام و مبانی اسلام توصیف کرد و گفت: سپاه به معنای حقیقی پاسدار ولایت است و هرگز از این صلابت و پاسداری خود خسته نمی‌شود.

وی در پایان سخنان خود میلاد حضرت سجاد(ع) و علمدار کربلا را نیز به نمازگزاران تبریک گفت و از مسئولان خواست؛ در رسیدگی به مشکلات جانبازان پیشقدم بوده و خدمت به این طبقه را شان و شخصیت خود بدانند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول