اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌مدیره انجمن سوادکوه‌ شناسی مازندران خبر داد

حضور 3 هزار نفری در همایش سوادکوهی‌های مقیم تهران

خبرگزاری فارس: رئیس هئیت مدیره انجمن سوادکوه شناسی مازندران از حضور حدود 3 هزار نفر در دومین همایش سوادکوه شناسی مازندران خبر داد.

حضور 3 هزار نفری در همایش سوادکوهی‌های مقیم تهران

محبوب قبادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه دومین همایش سوادکوهی‌های مقیم تهران با استقبال باشکوهی روبرو شده بود، بیان داشت: حدود 3 هزار نفر در این همایش شرکت کردند.

رئیس هئیت مدیره انجمن سوادکوه شناسی مازندران به تشریح اهداف این همایش پرداخت و افزود: شناسایی و برقراری ارتباط نزدیک بین سوادکوهی‌های مقیم تهران و استفاده از ظرفیت‌های مختلف آنها برای توسعه سوادکوه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش بوده است.

وی به برنامه‌ریزی چند ماهه برای برگزاری این همایش اشاره و خاطرنشان کرد: استفاده از گروه موسیقی امیر پازواری و تجلیل از نخبگان فرهنگی، ورزشی، علمی و خانواده شهدا و ایثارگران نیز بخشی از برنامه‌های ما بوده است.

قبادیان به تجلیل از نخبگان سوادکوه در این همایش اشاره کرد و یادآور شد: در دومین همایش سوادکوهی‌های مقیم تهران از خانواده شهید مرادی، دکتر اردشیر نجاتی، دکتر رمضان بخشیان، مهدی تقوی و ابوالحسن خوشرو با اهدای هدایایی تجلیل شد.

وی گفت: معرفی و تشریح برخی از آداب و رسوم فرهنگ بومی سوادکوه نیز در این همایش انجام شده است.

رئیس هئیت مدیره انجمن سوادکوه‌ شناسی مازندران به برنامه‌های این انجمن اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم‌های سنتی با تاکید بر فرهنگ بومی و گسترش ارزش‌های دینی موردتوجه این انجمن برای برنامه‌های مختلف است.

قبادیان گفت: انجمن سوادکوه شناسی به عنوان یک سازمان مردم نهاد(NGO) غیرانتفاعی، غیرسیاسی و با هدف کلان کمک به رشد و توسعه همه‌جانبه سوادکوه پس از طی مراحل قانونی و دریافت مجوز هم اکنون صمیمانه مشتاق همفکری و همکاری با همه افراد و سازمان‌هایی است که برای توسعه سوادکوه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول