اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

طرح آموزشی تاجر جوان در قم اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مؤسسه آموزش علوم بازرگانی قم گفت: طرح آموزشی تاجر جوان با حضور دانش‌آموزان دبیرستانی و دانشجویان در تابستان سال جاری برای نخستین بار در کشور در استان قم اجرا می‌شود.

طرح آموزشی تاجر جوان در قم اجرا می‌شود

حسن محمدی‌مبارز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: با توجه به اینکه صادرات نقش مؤثری در تولید ملی دارد، باید تحولی عظیم و نگرشی جدید در این زمینه ایجاد شود.

وی افزود: تحقیقات و بررسی‌ها نشان می‌دهد بهترین درگاه برای تغییر نگرش و ایجاد تحول در زمینه صادرات و تولیدات با کیفیت سنین جوانی و نوجوانی است که در این زمینه کمتر اقدامی انجام شده است.

رئیس مؤسسه آموزش علوم بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم به نتیجه بررسی‌های انجام شده اشاره و اضافه کرد: طرح آموزشی تاجر جوان طرحی جامع است که برای نخستین بار در استان قم برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان دبیرستانی، پیش دانشگاهی و دانشجویان تدوین شده است.

وی مدت زمان اجرای این طرح را 80 روز عنوان و تصریح کرد: طرح تاجر جوان حول هشت محور جوانان را با فنون تجارت آشنا می‌کند.

محمدی‌مبارز تجارت، تولید و صنعت، بازار رقابت و مشتری، تجارت الکترونیک، زبان انگلیسی بازرگانی، اخلاق کسب و کار، خلاقیت و کارآفرینی و استعدادیابی را از محورهایی عنوان کرد که در طرح آموزشی تاجر جوان به جوانان تدریس می‌شود.

وی اضافه کرد: بازوان اصلی تجارت در طرح آموزشی تاجر جوان مورد توجه قرار می‌گیرد و به ما کمک می‌کند بتوانیم نگرشی جدید و طرحی نو در کسب و کار و تجارت ایجاد کنیم.

رئیس مؤسسه آموزش علوم بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: طرح آموزشی تاجر جوان با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری در تابستان امسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح آموزشی تاجر جوان در تیر ماه امسال برگزار می‌شود تصریح کرد: به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت داده می‌شود.

محمدی‌مبارز گفت: اساتید این دوره آموزشی از اساتید برجسته سازمان صنعت، معدن و تجارت هستند که فنون تجارت را به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهند.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای موفق این طرح در استان قم طرح آموزش تاجر جوان به صورت کشوری اجرا شود.

رئیس مؤسسه آموزش علوم بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح آموزشی می‌توانند ضمن تماس با شماره 71010 اطلاعات لازم را کسب کرده و نسبت به ثبت‌نام برای حضور در این دوره اقدام کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول