اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کنگان خبر داد

تبدیل چشمه "بی‌بی‌حبش" کنگان به تفریحگاه عمومی

خبرگزاری فارس: شهردار کنگان از تبدیل چشمه "بی‌بی‌حبش" کنگان به تفریحگاه عمومی خبر داد.

تبدیل چشمه "بی‌بی‌حبش" کنگان به تفریحگاه عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان عبدالله حسینی کنگانی در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردمی در شهر کنگان ایجاد تفریحگاه‌های عمومی است و مسئولان شهرستان باید به این مساله توجه کنند.

شهردار بندر کنگان با اشاره به اقدامات شهرداری کنگان برای رفع این مشکل خاطر نشان کرد: شناسایی نقاط و تفریحگاه‌های شهر کنگان به منظور سامان‌دهی و توسعه آنها از اقداماتی است که توسط شهرداری کنگان صورت پذیرفته و در صورت تامین اعتبارات توسعه این تفریحگاه‌ها را شاهد خواهیم بود.

حسینی‌کنگانی بیان داشت: چشمه بی‌بی‌حبش کنگان با ده‌ها سال قدمت در دل کوهای کنگان مکانی بسیار مستعد برای ایجاد منطقه گردشگری است و از مسئولان شهرستان کنگان می‌خواهیم با تامین اعتبارات شهرداری کنگان را در تبدیل این مکان به تفریحگاه عمومی یاری کنند.

وی در همین ارتباط اضافه کرد: با یک گروه مشاور مذاکره و این گروه در نیمه اول ماه جاری کار مطالعاتی ایجاد منطقه گردشگری کوهستانی در کنار چشمه را آغاز و امید می‌رود با حمایت مسئولین و شرکت‌ها بویژه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مکانی زیبا و مهیج برای تفریح مردم شهر کنگان فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کنگان در این نشست ابراز داشت: ایجاد مکان‌های تفریحی و با نشاط از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان است و همواره رایزنی‌ها و پیگیری‌های گسترده‌ای در این راستا صورت پذیرفته است.

اکبر پاریابی گفت: برای تحقق این مهم، حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولین و نیز شرکت‌های مستقر در منطقه امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول