اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چالدران، ماکو، شوط و پلدشت خبر داد

بهره‌برداری از جاده چالدران – آواجیق تا پایان سال

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چالدران، ماکو، شوط و پلدشت گفت: جاده چالدران – آواجیق تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از جاده چالدران – آواجیق تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد علی‌پور پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه جاده چالدران – آواجیق اظهار داشت: این پروژه 45 کیلومتری که تاکنون ساخت 22 کیلومتر آن به اتمام رسیده با تخصیص اعتبار مورد نیاز عملیات اجرایی آن تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای اجرای سریع این پروژه 50 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است، افزود: اتمام این پروژه نقش مهمی در کاهش ترافیک و تصادفات دارد.

علی‌پور دلایل تاخیر در انجام پروژه را مورد اشاره قرار داد و گفت: کمبود اعتبار و وقوع سیلاب‌های متعدد در ماه‌های اخیر سبب تاخیر در اجرای این پروژه شد که مشکل کمبود اعتبار با تخصیص اعتبار وزیر راه و شهرسازی و همکاری استاندار آذربایجان‌غربی حل شد.

وی با تاکید بر عمران و آبادانی شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه خود اضافه کرد: عملیات راهسازی در 65 کیلومتر از راه‌های روستایی در چالدران در حال اجراست و در این راستا 70 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

فرماندار چالدران نیز در ادامه این بازدید، به ساخت راه‌های روستایی اشاره کرد و گفت: راه‌های روستایی بالای 50 خانوار در شهرستان چالدران در اولویت قرار گرفته و در این راستا ساخت راه روستایی 40 روستا در دست اقدام است.

احمدرضا قلی‌پور از اتمام این پروژه‌ها تا پایان سال خبر داد و اضافه کرد: تمام روستاهای بخش‌های مرکزی و دشتک چالدران که دارای جمعیت بالای 50 خانوار هستند از نعمت راه آسفالته و مناسب بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه تنها 17 درصد راه‌های ارتباطی چالدران آسفالت هستند، خاطرنشان کرد: شهرستان چالدران با 185 روستا دارای 445 کیلومتر راه ارتباطی روستایی است که از این میزان تاکنون 75 کیلومتر دارای راه مناسب است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول