اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:

47 طرح ورزشی در آذربایجان‌غربی در حال احداث است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: 47 طرح ورزشی در حال حاضر در مناطق مختلف شهری و روستایی در حال احداث است.

47 طرح ورزشی در آذربایجان‌غربی در حال احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی ملااحمدی در جمع خبرنگاران در محل اداره کل تربیت بدنی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: طرح‌های ورزشی در حال اجرا شامل سالن‌های سرپوشیده، زمین‌های روباز و استخر در مناطق مختلف شهری و روستایی است.

وی افزود: سالن‌ها و اماکن ورزشی در شهرستان‌های سلماس، سردشت، مهاباد، میاندوآب، شاهین‌دژ، خوی، ارومیه و چایپاره از اواسط تابستان امسال احداث می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: با بهره‌برداری از طرح‌های جدید عمران ورزشی 33 درصد به سرانه ورزشی اضافه می‌شود.

ملااحمدی اضافه کرد: سرانه موجود فضاهای ورزشی استان با بهره‌برداری از طرح‌های جدید در دست احداث و آغاز شده به 57 سانتیمتر مربع می‌رسد.

وی در ادامه تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی از اولویت برنامه‌های بخش ورزش آذربایجان‌غربی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: در این راستا امسال 35 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و ورزشی استان اختصاص یافته است.

ملااحمدی گفت: این اعتبار از محل یک درصد قانون بودجه سال 90 تامین شده و برای احداث هفت سالن ورزشی هفت زمین روباز ورزشی روستایی و یک سالن زورخانه از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به آذربایجان‌غربی اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: بر اساس اعتبارات پیش‌بینی شده استانی و ملی، 50 درصد طرح‌های عمران ورزشی در دست احداث، تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان برای تامین نیازهای بخش ورزش شهرستان‌های استان 31 طرح ورزشی در سه ماه نخست سال جاری آغاز می‌شود.

وی اعتبار اختصاص یافته برای احداث این طرح را نیز 60 میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول