اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

عوامل مخل ساخت ورزشگاه نقش‌جهان را به مردم معرفی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: برخی از دستگاه‌ها و عوامل مانع پیشروی ساخت ورزشگاه نقش‌جهان می‌شوند که در صورت ادامه به عدم همکاری، عواملی که سبب عدم تحقق این پروژه می‌شود را به مردم معرفی می‌کنیم.

عوامل مخل ساخت ورزشگاه نقش‌جهان را به مردم معرفی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی در حاشیه افتتاح پروژه عمرانی تقاطع غیر هم‌سطح ولی‌عصر(عج) در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت‌های اخیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: هر چند در استان اصفهان مدیران بسیار خوبی داریم که با تعاملات بین سایر دستگاه‌ها مشکلات عمرانی را حل می‌کنند، اما در برخی از موارد ضعف مدیریتی هم مشاهده می‌کنیم.

وی به مجموعه بزرگ ورزشی نقش‌جهان که از جمله طرح‌های بزرگ اصفهان است، اشاره کرد و افزود: مجموعه استانی بسیار دنبال مطالبه این ورزشگاه است، اما برخی از مدیران مخل اجرای آن هستند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: تیم سپاهان توانسته است رتبه نخست را در کشور به دست آورد و این در حالی است که هواداران فوتبال اصفهان و نیز خود فوتبالیست‌ها از داشتن حق یک ورزشگاه استاندارد محرومند.

وی گفت: این مطالبه از سوی مسئولان استان با مسئولان کشوری در وزارت ورزش و جوانان مطرح شده، اما هنوز پاسخ درستی داده نشده است.

ذاکراصفهانی با لحنی تأکیدآمیز و اخطارگونه بیان داشت: اگر شرایط به همین منوال پیش رود آنچه که سبب عدم تحقق این پروژه می‌شود را با مردم در میان می‌گذاریم.

این مسئول به سفر اخیر علی‌اکبر محرابیان، دستیار ویژه رئیس جمهور به اصفهان اشاره کرد و گفت: در سفر به اصفهان و طرح پروژه‌های مهر ماندگار، ورزشگاه نقش‌جهان هم به عنوان پروژه‌های مهر ماندگار مطرح شد.

استاندار اصفهان هم‌چنین از قول مثبت رئیس جمهور و دستیار ویژه وی از تکمیل پروژه نقش‌جهان در اصفهان خبر داد.

وی در بخشی دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌ها و عوامل مانع کار این پروژه هستند، ادامه داد: در صورت عدم همکاری این دستگاه‌ها، عوامل مخل کار به مردم معرفی می‌شوند.

ذاکراصفهانی خطاب به هواداران فوتبال در اصفهان متذکر شد: استانداری اصفهان با همکاری سایر مسئولان موافق و همراه و نیز با دستور رئیس جمهور سعی می‌کند تا پایان این دولت این پروژه را به اتمام برساند.

به گزارش فارس، با سفر دستیار ویژه رئیس جمهور به اصفهان و طی مذاکرات صورت گرفته گفته شده است که پروژه عظیم ورزشگاه نقش‌جهان هم‌زمان با دهه فجر در اصفهان به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول