اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت سال‌ها از بلاتکلیفی؛

ورزشگاه نقش جهان افتتاح میشود

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: مدیریت ورزشگاه نقش جهان پس از سال‌ها بلاتکلیفی به مدیریت استان اصفهان واگذار شد و بارقه امید به چشمان ورزشگاه نقش جهان بازگشت.

ورزشگاه نقش جهان افتتاح میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که زمان تحقق وعده استاندار برای تعیین تکلیف ورزشگاه نقش‌جهان را جویا شد، اظهار کرد: به دنبال مکاتبات و رایزنی‌هایی که در این زمینه داشتیم بالاخره موفق شدیم واگذاری مدیریت ورزشگاه نقش‌جهان را از اداره تربیت بدنی بگیریم.
وی افزود: به زودی نیز نشستی را برای طی مراحل نهایی واگذاری مدیریت ورزشگاه نقش جهان به اصفهان با آقای عباسی وزیر ورزش داریم.
استاندار اصفهان در برابر این پرسش خبرنگار فارس که آیا با پیمانکار قبلی شرکت توسعه و تجهیز تسویه حساب شده است، گفت: ما نیز منتظر این موضوع بودیم تا در واگذاری مدیریت این ورزشگاه برای اصفهان مشکلی از سوی پیمانکار پیشین پیش نیاید و تسویه حساب انجام  شده است.
از همچنین در مورد زمان تکمیل ورزشگاه،‌ به نیاز 10 میلیارد تومانی اشاره کرد و افزود:  حتی اگر مبلغ اولیه را داشته باشیم در شش‌ماه عملیات اجرایی را پایان می‌دهیم و اواخر امسال یا ابتدای سال آینده این ورزشگاه میزبان بازی‌های داخلی و خارجی فوتبال با حضور علاقه‌مندان این ورزش می‌شود.
به گزارش فارس ورزشگاه نقش‌جهان به وسعت یک هزار و 100هکتار در شمال شهر تاریخی اصفهان برای نخستین‌بار با تصویب طرح جامع منطقه اصفهان در این ساختار قرار گرفت و سپس با مطرح شدن موضوع طرح احداث ورزشگاه بزرگ اصفهان در صحن مجلس، موجودیت قانونی یافت و بر طبق مصوبه خانه ملت، 300هکتار از فضای یک‌‌هزار و 100 هکتاری موجود به فضای ورزشی مبدل گشت و بقیه به عنوان فضاهای فرهنگی و فضای سبز تصویب شد.
معماری استادیوم ورزشی نقش‌جهان به‌صورت بیضی شکل در دو طبقه  با ظرفیت 42هزار نفر در طبقه اول و 33هزار در طبقه دوم است.
انتهای پیام/ ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول