اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهدی کیانی با تراکتورسازی تمدید کرد

خبرگزاری فارس: مهدی کیانی قرارداد خود با تیم تراکتورسازی تبریز را تمدید کرد.

مهدی کیانی با تراکتورسازی تمدید کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهدی کیانی هافبک دفاعی تیم تراکتورسازی با حضور در باشگاه قرارداد خود را تمدید کرد.

این بازیکن در سال 1387 و زمانی که تیم تراکتورسازی در لیگ دسته یک ایران حضور داشت به این تیم پیوست. با صعود تیم تراکتورسازی به لیگ برتر اسکلت اصلی تیم حفظ شده و مهدی کیانی در خط هافبک بازی‌های تاثیرگذاری را برای این تیم به نمایش گذاشت.

وی در لیگ برتر دوره نهم به سال 89-88 با تیم تراکتورسازی 88 به مقام هفتم ایران دست یافت، سال بعد تراکتورسازی با دو پله صعود در مکان پنجم قرار گرفت که در این پیشرفت مهدی کیانی نقش مهمی داشت.

در آغاز لیگ یازدهم و با رفتن محمد نصرتی و میرشفیعیان به‌نظر می‌رسید که بازوبند کاپیتانی به مهدی کیانی برسد اما مربی تیم  مرتضی اسدی را به‌عنوان کاپیتان تراکتورسازی معرفی کرد و مهدی کیانی بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای به تصمیم قلعه‌نویی احترام گذاشت اما چند هفته بعد اختلاف این دو سبب شد که مهدی کیانی تا نیم فصل از ترکیب تیم تراکتورسازی دور مانده و قلعه‌نویی خواستار انتقال این بازیکن به سایر تیم‌ها شد.

ظاهراً امیر قلعه‌نویی مربی مدعی اخلاق‌گرا در رختکن و در حضور سایر بازیکنان به مهدی کیانی توهین کرده بود و وی نیز نسبت به اقدام وی عکس‌العمل نشان داده بود.

با وساطت مسئولان باشگاه تراکتورسازی و پوزش مهدی کیانی قلعه‌نوعی در نیم فصل کوتاه آمد اما وی در همان ابتدا با مصدومیت مواجه شد.

مهدی کیانی در ادامه فصل در تیم تراکتورسازی حضور داشته و در مجموع  یک‌هزار و 109 دقیقه در فصل یازدهم در ترکیب تراکتورسازی قرار گرفت، هر چند نتوانست بازی‌های خوب خود در فصل گذشته را تکرار کند.

کیانی سال گذشته از سوی هفته‌نامه تبریز و با رای بیش از یکصد کارشناس ورزشی عنوان بهترین فوتبالیست آذربایجان را در سال 89 کسب کرد.

وی سابقه دعوت به تیم ملی را در کارنامه خود داشته اما هنوز پیراهن تیم ملی را در بازی رسمی بر تن نکرده است. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول