اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پرونده دروازه‌بانان تراکتورسازی بسته شد

ثابتی و حاتمی قرارداد خود را با تراکتورسازی تمدید کردند

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: با تمدید قرارداد مهدی ثابتی و فرزاد حاتمی با تیم تراکتورسازی تبریز، پرونده دروازه‌بانان این تیم بسته شد.

ثابتی و حاتمی قرارداد خود را با تراکتورسازی تمدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با تمدید قرارداد مهدی ثابتی، پرونده دروازه‌بانان تیم تراکتورسازی در فصل آینده بسته شد.

محسن فروزان و عقیل اعتمادی دو دروازه‌بان دیگر تراکتورسازی هستند که با این تیم قرارداد دارند.

ثابتی که با صعود تیم تراکتورسازی به لیگ برتر به این تیم پیوسته بود در لیگ نهم (89-88) از دروازه‌بانان ثابت تراکتورسازی بود.

وی در لیگ برتر دوره دهم رقیبی به نام عباس محمدی در درون دروازه یافت اما سال گذشته در لیگ یازدهم و بعد از اشتباه وحشتناکش مقابل نفت تهران در هفته هفتم، به نیمکت ذخیره‌های تیم تبعید شده و تا پایان فصل راهی به چارچوب دروازه تراکتورسازی نیافت.

ثابتی سال گذشته 540 دقیقه درون دروازه تیم تراکتورسازی قرار گرفته بود.

فرزاد حاتمی بازیکنی که از نیم فصل سال گذشته از سپاهان اصفهان به تراکتورسازی پیوسته بود قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

وی در فصل گذشته بازی‌های موثری را برای تیمش ارائه داده و گل‌های حساسی را به ثمر رساند که می‌توان به گل سه امتیازی وی در مقابل شهرداری تبریز در دیدار برگشت اشاره کرد.

فرزاد حاتمی فصل گذشته یک‌هزار و 213 دقیقه در ترکیب تراکتورسازی قرار گرفته و در این مدت پنج بار دروازه حریفان را گشوده است.

آخرین وضعیت تراکتورسازی

تیم تراکتورسازی تاکنون با محمد ابراهیمی، مرتضی اسدی، فلایو لوپز، فرزاد حاتمی، مهدی کیانی، مصطفی اکرامی و مهدی ثابتی تمدید قرارداد کرده و ژائو ویلا و گونزالس از پرتغال، محمد نصرتی از پرسپولیس و محمد ایران پوریان از شهرداری تبریز به‌عنوان بازیکنان جدید با این تیم قرارداد منعقد کرده‌اند.

در حال حاضر الیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی در پرتغال به‌سر می‌برد و  تمرینات و جذب بازیکن زیر نظر غلامرضا باغ‌آبادی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول