اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سراغ بازیکنان میلیاردی نرفتیم

مدیرعامل تراکتورسازی: شهاب ‌سنگ بمب‌های نقل و انتقالات به ما می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: از بمب‌های نقل و انتقالات شهاب سنگش به ما می‌رسد.

مدیرعامل تراکتورسازی: شهاب ‌سنگ بمب‌های نقل و انتقالات به ما می‌رسد

محمد حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت: هنوز با بازیکن جدیدی قرارداد نبسته ایم و در حال مذاکره با سیدصالحی هستیم اما قراردادی امضا نشده است.

وی افزود: از رسانه ها می خواهیم که به داد ما تیم ها برسند و کاری کنند قیمت بازیکنان پایین بیاید. قبل از اینکه بخواهیم با بازیکنان مذاکره کنیم می گوییم چه می خواهد و اگر بدانیم پیشنهاد آنچنانی دارد سراغش نمی رویم.

مدیرعامل تراکتورسازی تصریح کرد: سراغ بازیکنانی که پول میلیاردی می خواستند، نرفتیم. چند بار به مسئولان فدراسیون گفتم که چه پیشنهادهایی در حال رد و بدل شدن است. تیم ها به جای رقابت ورزشی در حال رقابت پول هستند.

جعفری تاکید کرد: خیلی از بازیکنان می خواهند به تراکتورسازی بیایند اما قبل از هر چیز خواهان گرفتن پول های گردن کلفت هستند. گرفتن بازیکن خارجی بهتر و ارزان تر از بازیکنان ایرانی است.

مدیرعامل تراکتورسازی در خصوص اینکه گفته می شود قرارداد تونی اولیویرا 800 میلیون تومان است، گفت: قرارداد 800 میلیونی برای 5 نفر از اعضای کادرفنی است نه برای یک نفر. ما سقف قرارداد را رعایت کرده ایم.

 

وی گفت: در نقل و انتقالات از بمب هایی که تیم های پولدار می ترکانند به ما شهاب سنگ می رسد تا به سرمان برخورد کند. تراکتورسازی شاید از سوی خیلی ها حمایت شود اما نمی توانیم از قواره فوتبالی خود را خارج کنیم و به خواسته هایی که عرف نیست تن دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول