اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه اشیاء هنری در بوشهر برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاهی از اشیاء هنری ساخته علی غریبی هنرمند بوشهری در گالری حوزه هنری این شهر برپا شده است.

نمایشگاه اشیاء هنری در بوشهر برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر نمایشگاهی از اشیاء هنری ساخته علی غریبی هنرمند بوشهری در گالری حوزه هنری این شهر برپا شده است.

علی غریبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به موضوع این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه چیدمان اشیای قدیمی است و سعی بر این بوده یادگاری‌ها و موضوعاتی که برای من دارای ارزش و حس معنوی خاصی هستند در یک ترکیب هماهنگ و همخوان ارایه شوند.

هنرمند بوشهری افزود: با توجه به طرح زمینه‌ها، همه آثار با گل کار شده و بیانی قدیمی و فرسوده چون خانه‌های بازمانده از نسل پیشین را دارد.

وی ادامه داد: اگر چه این آثار شکلی دکوراتیو به خود گرفته‌اند اما در همه آن‌ها مانند یک تابلوی نقاشی مبانی هنرهای تجسمی رعایت شده است.

غریبی اضافه کرد: در زمانه مدرن که دیگر خلق اثر هنری محدود به مدیا و ابزار و مصالح خاصی نمی‌شود می‌توان گفت این آثار را در مجموعه هنر نئورئالیستی قرار داد که بنیانگذار آن پیررستانی فرانسوی است.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب کرده تاکنون گفت: فوق دیپلم گرافیک دارم و نفر اول جشنواره گرافیک روز بوشهر در سال گذشته، نفر دوم سومین، چهارمین و پنجمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی بودم، ضمن اینکه شرکت در نمایشگاه‌های گروهی با گروه پارشمن بخشی از فعالیت‌های هنری من بوده است.

شایان ذکر است این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته هر روز از ساعت 17.30 تا 21.30 در گالری سوره حوزه هنری بوشهر برپاست.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول