اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعاتی و تبلیغات فرهنگ و ارشاد قم خبر داد

استقبال مردم مالزی از نمایشگاه قم

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی و تبلیغات فرهنگ و ارشاد قم گفت: مردم ایالت کلانتان مالزی استقبال خوبی از نمایشگاه قم که در این کشور برگزار شده بود، داشتند.

استقبال مردم مالزی از نمایشگاه قم

محمد خامه‌یار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: به مناسبت هفته فرهنگی ایران در مالزی، استان قم اقدام به برپایی نمایشگاهی در سه بخش صنعتی، بازرگانی و فرهنگی کرده است.

وی افزود: در بخش فرهنگی، تیمی متشکل از 21 هنرمند خوشنویس، گرافیست، قاری قرآن، نگارگر و... روانه این نمایشگاه کردیم.

معاون مطبوعاتی و تبلیغات فرهنگ و ارشاد قم بیان کرد: در کمیته فرهنگی اداره‌ کل میراث فرهنگی، جامعة المصطفی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سازمان تبلیغات اسلامی و دستگاه‌های دیگر فرهنگی حضور دارند.

وی با اشاره به درخواست اهالی ایالت کلانتان مالزی به برپایی نمایشگاه در این شهر گفت: به درخواست مردم این شهر که از شهرهای مذهبی مالزی به شمار می‌رود، 13 غرفه به منظور عرضه محصولات فرهنگی استان برپا کردیم.

خامه‌یار به برنامه‌های هیئت فرهنگی ایران در مالزی اشاره کرد و گفت: قاریان بین‌المللی استان قم هر شب در یکی از مساجد این ایالت برنامه قرائت قرآن دارند.

وی ادامه داد: همچنین نمایشگاهی از برخی مفاخر استان قم برپا شده و کتاب‌های آنان از جمله آیت‌الله موسوی‌لاری به زبان‌های مالی و انگلیسی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

معاون مطبوعاتی و تبلیغات فرهنگ و ارشاد قم یادآور شد: دستگاه‌های فرهنگی استان قم در این نمایشگاه حضور مؤثری دارند و با توجه به استقبال مردم این ایالت از نمایشگاه هفته فرهنگی ایران، نمایشگاه فرهنگی را در نوبت بعدی در این ایالت برگزار می‌کنیم.

نمایشگاه هفته فرهنگی ایران از 24 خردادماه در کشور مالزی برپا شده و تا 28 خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول