اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس بستک خبر داد

کشف 407 کیلوگرم تریاک و نیم میلیون نخ سیگار در بستک هرمزگان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بستک هرمزگان از کشف بیش از 407 کیلوگرم مواد مخدر طی یک عملیات و کشف 500 هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 407 کیلوگرم تریاک و نیم میلیون نخ سیگار در بستک هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در شمال‌غربی هرمزگان، سرهنگ غلامرضا نجابت عصر یک‌شنبه در نشست تشریح هفتگی عملیات‌های پلیس در این شهرستان، با بیان اینکه مقادیری تریاک به دست ماموران پاسگاه انتظامی دهنگ شهرستان بستک کشف شده است، در مورد این عملیات اظهار داشت: ماموران این پاسگاه در حین گشت‌زنی پس از مشکوک شدن به یک خودروی سواری و صدور فرمان ایست و تعقیب این خودرو با مشاهده متواری شدن این خودرو، با تدابیر مورد نیاز این خودرو را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی فنی و دقیق از داخل خودرو 407 کیلو و 410 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند، افزود: این مواد به صورت ماهرانه‌ای در این خودرو جاسازی شده بود.

رئیس پلیس بستک با بیان اینکه افراد دستگیر شده در این رابطه به دستگاه‌های ذی‌ربط تحویل داده شده‌اند، افزود: دادستان و امام جمعه شهرستان پس از حضور در ستاد فرماندهی بستک و بازدید از اقلام کشف شده، از تلاش‌های پلیس در این راستا تقدیر کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف 500 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در شهرستان خبر داد و افزود: این میزان سیگار نیز از یک خودرو طی روزهای گذشته در شهرستان کشف شده است.

نجابت در مورد جزئیات کشف این میزان سیگار نیز افزود: مأموران انتظامی یکی از پاسگاه‌های شهرستان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و کالا، حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو برخورد کردند که پس از صدور دستور و عدم اطاعت سرنشینان این خودرو از دستورات، پس از فرار و تعقیب و گریز با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

این فرمانده انتظامی یادآور شد: پس از تعقیب و گریز طولانی، راننده که عرصه را بر خود تنگ دیده بود اقدام به رهاسازی خودرو کرده و متواری می‌شود.

نجابت با بیان اینکه در بازرسی از خودرو مذکور 50 کارتن شامل 500 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد، افزود: شهرستان بستک به دلیل موقعیت ویژه و قرارگیری در مرز استان‌ فارس و هرمزگان یکی از شهرستان‌هایی است که در موضوعات مبارزه با قاچاق مورد توجه دستگاه انتظامی است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول