اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای جمعیت مبارزه با دخانیات کشور:

ورامین در ترک سیگار هم پیشگام باشد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای جمعیت مبارزه با دخانیات کشور با اشاره به اینکه شعار مردم ورامین در خرداد سال 42 شعار امروز کشورهای آزادی‌خواه جهان شده است، گفت: امیدواریم ورامین در ترک سیگار هم پیشگام باشد.

ورامین در ترک سیگار هم پیشگام باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین معین شیرازی در حاشیه افتتاح نخستین دفتر نمایندگی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در شهر ورامین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از آلودگی صوتی و یا آلودگی آب و ... می‌توان به نحوی دور ماند اما آلودگی تنفسی راه فرار ندارد، نمی‌شود نفس نکشید، دود سیگار فضا را آلوده می‌کند و مضرات دود سیگار برای افراد حاضر بیشتر از خود سیگار است.

رئیس هیئت امنای جمعیت مبارزه با دخانیات کشور گفت: مضرات قلیان هم از سیگار بیشتر است، توقع ما از ورامین این است همانطور که در 15 خرداد 42 تاثیرگذارترین شهر کشور بود و شعار آن روزهای ورامینی‌ها شعار امروز کشورهای آزادی‌خواه جهان شده است در ترک سیگار هم پیشرو باشد.

این مسئول عنوان کرد: هیچ جای دیگر در ایران نیست که مردم آن به طور خودجوش از سه نقطه حرکت کرده و به هم بپیوندند و از حق دفاع کنند، مردم ورامین از محمدآباد عرب‌ها، از پیشوا و از خود ورامین حرکت کردند تا از حق دفاع کنند، امیدواریم با همان همت در ترک سیگار کوشش کنند.

وی بیان کرد: امیدواریم ورامین همانگونه که در کشور اولین شهری بود که علیه طاغوت به پا خاست، اولین شهر بدون دود دنیا هم باشد.

رئیس هیئت امنای جمعیت مبارزه با دخانیات کشور تاکید کرد: امروز کلینیک درمان و جلوگیری از مصرف دخانیات و درمان استعمال سیگار در این شهر تاسیس شده و امیدواریم با همت شما مردم متدین و مسئولان بتوانیم همچنان‌که در 15 خرداد 42 در تاریخ ایران درخشیدید نخستین شهر بدون دود در دنیا باشید و همچنان بدرخشید.

محمدرضا مسجدی، دبیرکل جمعیت مبازره با استعمال دخانیات کشور نیز در این مراسم در ارتباط با فعالیت‌های این جمعیت سخنرانی کرد و آمارهایی از استعمال دخانیات در کشور و آسیب‌هایی که سیگار بر سلامتی انسان‌ها برجای می‌گذارد، ارائه داد.

این گزارش حاکی است، در این مراسم که با حضور آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، محمدرضا مسجدی دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، تعدادی از مسئولان ادارات و نهادها و مردم حضور داشتند، نخستین دفتر نمایندگی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در ورامین افتتاح شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول