اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

خوابگاه 100 تخت‌خوابه دانش‌آموزی آرمیتا مصلی‌نژاد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در آستانه بعثت حضرت رسول (ص) خوابگاه 100 تخت‌خوابه دانش‌آموزی آرمیتا مصلی‌نژاد با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و جمعی از مسئولان در شهرری افتتاح شد.

خوابگاه 100 تخت‌خوابه دانش‌آموزی آرمیتا مصلی‌نژاد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شامگاه یکشنبه در آستانه بعثت پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) خوابگاه 100 تختخوابه دانش‌آموزی دبیرستان نمونه دولتی دخترانه آرمیتا مصلی‌نژاد با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

عباس مصلی‌نژاد خیر، مدرسه‌ساز و استاد دانشگاه در تشریح ویژگی‌های این خوابگاه گفت: خوابگاه 100 تخت‌خوابه دانش‌آموزی آرمیتا مصلی‌نژاد با یک‌هزار و 600 متر مربع  زیربنا برای اسکان دانش‌آموزان مدارس مصلی‌نژاد احداث شده است.

وی عنوان کرد: این خوابگاه دارای 25 اتاق است که هر کدام ظرفیت چهار تخت را دارد که شامل 100 تخت‌خواب می‌شود.

مصلی‌نژاد تاکید کرد: از این فضا فقط به عنوان خوابگاه دانش‌آموزان استفاده می‌شود.

یکی از دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل مجموعه آموزشی مصلی‌نژاد که در حال حاضر با ورود به دانشگاه تهران برای تحصیلات عالی افتخار شاگردی مصلی‌نژاد سازنده و بانی مجموعه علمی مصلی‌نژاد را دارد، دل‌نوشته‌‌ای خطاب به مصلی‌نژاد را در مراسم افتتاحیه این خوابگاه قرائت کرد.

دانش‌آموز مجموعه مصلی‌نژاد تاکید کرد: تو از نژاد «مصلایی» که تسلای غبار دل‌هایی.

تو پنجره ایمان را بارها گشوده‌ای. برای گنجشک‌های دل تنگ آسمان، غزل دریایی سروده‌ای. تو فرشته‌وار، بهشت با هم زیستن را برایم زمزمه کردی. ای روح زلال، تو در کتابچه اسرار زندگی چه خواندی؟ که در این دنیای پر غوغای رنگی، بی‌رنگ شدی! و باز «مصلی‌نژاد» و بنیاد فرهنگی‌اش ... در مسیر ذهن من، تا ابد منبت کاری شده.

خوابگاه 100 تختخوابه دانش‌آموزی آرمیتا مصلی‌نژاد با حضور محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، رحیم زمانی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان تهران و عباس مصلی‌نژاد خیر مدرسه‌ساز و جمعی از مسئولان شهرستان ری برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول