اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 190 میلیارد ریال اعتبار صورت می‌گیرد

اجرای 208 طرح کشاورزی در شهرستان سراب

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سراب گفت: سردخانه و کارخانه بسته‌بندی صنایع تبدیلی سیب‌ز‌مینی و 208 طرح کشاورزی با 190 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان سراب اجرا می‌شود.

اجرای 208 طرح کشاورزی در شهرستان سراب

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، محمدباقر اسدی معاون فرماندار شهرستان سراب که 45 روز به‌عنوان سرپرست فرمانداری سراب انجام مسئولیت می‌کرد عصر امروز در گزارش خود به جلسه شورای اداری شهرستان سراب که با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی تشکیل شد در سخنانی به عملکرد 45 روزه خود در مسئولیت سرپرست فرمانداری شهرستان سراب اشاره و اظهار کرد: در این مدت در هشت جلسه و همایش استانی شرکت کرده و در 63 جلسه، بازدید و مراسم داخل شهرستان شرکت کرده است.

اسدی برگزاری همایش بسیجیان با حضور سردار پورجشمیدیان فرمانده سپاه عاشورا، سخنرانی منافی رئیس شورای اسلامی استان به‌عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه سراب، برگزاری جلسه شورای مسکن با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، جلسه کمیته توسعه کشاورزی شهرستان با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان را از جمله جلسات مهم و تاثیرگذار برگزار شده در سراب در 45 روز اخیر عنوان کرد.

وی افزود: در جلسه کمیته توسعه کشاورزی شهرستان سراب با حضور محمدیان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی 208 طرح کشاورزی با 20 میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسید.

معاون فرماندار سراب افزود: شهرستان سراب یکی از قطب‌های مهم کشاورزی استان به‌ویژه در بخش محصول سیب‌زمینی است و با توجه به نیاز شهرستان سراب، سردخانه و کارخانه بسته‌بندی صنایع تبدیلی سیب‌زمینی با 170 میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسیده است.

اسدی افزود: در کمیته توسعه کشاورزی شهرستان سراب با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در مجموع یک طرح سردخانه و کارخانه بسته‌بندی صنایع تبدیلی سیب‌زمینی و 208 طرح کشاورزی با مجموع 190 ریال اعتبار به تصویب رسیده است.

سرپرست سابق  فرمانداری سراب با اشاره به نامگذاری سال 91 به سال نهضت کشاورزی از شناسایی دو هزار هکتار اراضی دیمی در بخش مرکزی سراب و 700 هکتار اراضی دیمی در بخش مهربان خبر داد و افزود: در مجموع دو هزار و 700 هکتار از اراضی دیم شهرستان سراب شناسایی شده و به کشت آبی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول