اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

اقدامات انجام شده برای نجات "سراب‌بافت" نتیجه‌بخش نبوده است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی به مشکل "سراب‌بافت" اشاره کرد و گفت: اقدامات انجام شده برای این مجموعه تا امروز نتیجه‌بخش نبوده و راهکار نجات این مجموعه چیزی غیر از جذب سرمایه‌گذار جدید نمی‌تواند باشد.

اقدامات انجام شده برای نجات "سراب‌بافت" نتیجه‌بخش نبوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، احمد علیرضابیگی بعدازظهر امروز در جمع مدیران شهرستان سراب  وجود بستر آرام و دور از تنش را باعث رغبت بیشتر سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری عنوان کرد.

وی افزود: مسئولان باید فضا را مستعد برای حضور سرمایه‌گذار کنند و هرگونه تنش در این میسر باعث دور شدن سرمایه‌گذار خواهد شد و شرایطی ایجاد خواهد کرد که سرمایه‌گذاران رغبتی برای سرمایه‌گذاری نشان ندهند.

بیگی اضافه کرد: در بحث جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری، استان‌ها و شهرستان‌ها شرایط متفاوتی دارند و در برخی موارد برای جذب سرمایه‌گذار عنوان می‌شود که شان استاندار نیست که دنبال جذب سرمایه‌گذار برود.

وی افزود: اما باید اذعان کرد من برای توسعه و پیشرفت شهرستان و استان حاضرم تمام تواضع، فروتنی و خشوع را انجام دهم تا سرمایه‌گذاری جذب شود.

 بیگی تصریح کرد: تلاش دارم در بخشی از استان کاری انجام دهم و با آن کار پیشرفت و توسعه‌ای در استان صورت گیرد و در این میان شهرستان‌ها برای ما تفاوتی ندارند و شاخص‌ها تعیین‌کننده هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، شهرستان سراب را مستعد برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و دامداری عنوان کرد و افزود: احداث شهرک دامپروری و تاسیس گاوداری 10 هزار راسی می‌تواند در رشد و توسعه شهرستان سراب موثر باشد که در حال حاضر در سراب در حال اجراست.

وی، به مشکل "سراب‌بافت" اشاره و اظهار کرد: آقای نصیرپور برای احیای "سراب‌بافت" اهتمام ویژه‌ای داشتند و با مدیران بانک ملت چند جلسه برگزار کردند و آقای فاخر مالک "سراب‌بافت" نیز اقداماتی به‌عمل آوردند تا تسهیلات جدیدی برای این کارخانه نساجی اخذ شود تا مجموعه را سرپا نگه دارند که نتیجه‌بخش نبود.

بیگی گفت: دوباره اعلام آمادگی می‌کنم که مجدداً پیگیر موضوع خواهم بود و به نظر بنده باید راهکار دیگری جستجو کنیم و آن راهکار چیزی غیر از جذب سرمایه‌گذار جدید نمی‌تواند باشد.

وی تصریح کرد: تاکید می‌کنم که تنها در سایه وفاق، همدلی و همراهی در شهرستان سراب جذب سرمایه‌گذار میسر خواهد شد.

بیگی، استفاده از همه قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: احساس می‌شود که در برخی موارد باید در رابطه با تجمیع امکانات اقداماتی صورت گیرد. 

استاندار آذربایجان‌شرقی، تجمیع امکانات فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: یک تجمیع باید در امکانات فرهنگی ایجاد کنیم و در حال حاضر امکانات فرهنگی زیادی در دستگاه‌های مختلف ایجاد کرده‌ایم که باید آنها را تجمیع کنیم و در جلسه شورای برنامه‌ریزی که به‌زودی در سراب تشکیل خواهد شد در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی گفت: برای مصلای سراب بودجه دولتی تصویب خواهد شد تا به امام جمعه محترم در خصوص احداث آن  فشار وارد نشود. 

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول