اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گرگان:

با مدیریت آب‎های روان خسارات به حداقل رسانده می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرماندار گرگان گفت: با مدیریت آب‎های روان خسارات به حداقل رسانده می‎شود.

با مدیریت آب‎های روان خسارات به حداقل رسانده می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سلیمان توشنی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان گرگان اظهار داشت: در سال گذشته شاهد افزایش بارندگی‎هایی در شهر گرگان بوده‎ایم که با ساماندهی و مدیریت می‎توانیم با استفاده از این نعمت‎های الهی سطح بهره‎وری را بالا ببریم.

وی با بیان اینکه نباید گذاشت چنین فرصت‎هایی تبدیل به بحران شود تصریح کرد: تاکید بر این است تا با ایده‎ها و طرح‎هایی که در نشست‎ها ارائه می‎شود از همه نعمت الهی به عنوان یک منبع ارزشمند استفاده شود و خسارت‎ها به حداقل برسد.

توشنی افزود: استفاده صحیح از منابع آبی و خاکی به پیشگیری از بحران و خشکسالی کمک خواهد کرد.

معاون برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرماندار گرگان متذکر شد: با مدیریت آب‎های روان و ذخیره از آن به عنوان یک منبع آبی استفاده شود.

وی اذعان داشت: با لایروبی و استفاده از امکانات موجود از سرازیر شدن آب از بالادست به روستاها و مناطق پایین‌دست باید خودداری شود.

توشنی خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم برای یک خانواده 4 هزار لیتر آب از آب‎های روان را ذخیره کنیم یک منبع آبی خواهد شد و این عمل با مدیریت منابع محقق می‎شود.

معاون برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرماندار گرگان در خصوص آسیب‎هایی که در محلات اتفاق می‎افتد نیز ابراز داشت: برای پیشگیری از آسیب‎ها اکیپ کارشناسان به محلات اعزام و برای رفع مشکلات اقدام کنند.

وی افزود: این اکیپ کارشناس می‎توانند با شناسایی آسیب‎ها و توصیه به خانواده‎ها از تلفات جانی که به دلیل غفلت و یا عدم آگاهی به وجود می‎آید جلوگیری کنند.

توشنی آموزش را بهترین راه برای حل آسیب‎ها و کنترل حوادث دانست و یادآور شد: چند مرحله آموزش در این خصوص برگزار شده است که امید داریم با همکاری همه دستگاه‎ها بتوانیم در اردیبهشت ماه کلاس‎های آموزشی را برای کارکنان برگزار کنیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول