اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همدان برای حضور در لیگ کورسی جوانان اعلام آمادگی کرد

خبرگزاری فارس: تیم همدان برای شرکت در رقابت‌های لیگ کورسی جوانان اعلام آمادگی کرد.

همدان برای حضور در لیگ کورسی جوانان اعلام آمادگی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دومین مرحله از رقابت‌های لیگ کورسی جوانان در مواد پیست، از 30 خرداد ماه در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

پس از حضور قطعی سه تیم (ترافیک تهران، هیئت بروجرد و هیئت خوزستان) در این دوره از رقابت‌های لیگ کورسی جوانان در مواد پیست، تیم‌های (خراسان رضوی، کرمان، پتروشیمی تبریز ، مهرطلبان یزد و همدان) نیز حضور خود را در این دوره از مسابقات اعلام کردند.

در این دوره از مسابقات تیم کرمان با حضور  "مهدی عباداللهی"، "فرزاد روح‌اللهی"، "بابک آقا محمدحسنی"، "علیرضا رضایی"، "وحید زنگی آبادی" و"پیمان جمشیدی" به عنوان رکابزن، "حمید اسلامپور" به عنوان سرپرست و "علیرضا زینلی" به عنوان مربی، شرکت خواهد کرد.

در تیم پتروشیمی تبریز؛ "پویا خاتون آبادی"،"مهدی دلگری"، "میلاد ابراهیم زاده"، "سعید مسلمی‌مقدم"، "محمد حسین محمدی"، "اتابک روشنایی"، "حسن محمد پور" به عنوان رکابزن و رسول هاشم کندی به عنوان مربی حضور دارند.

در تیم مهر طلبان یزد؛ "امیرمحمد علاقه‌بند"، "مجید ابویی"، "سعید زارع بیدکی"، "محمد ابراهیمی" و "حامد زارع" به عنوان دوچرخه‌سوار، "حسن رستگار" به عنوان سرپرست و "علی زارع‌پور" به عنوان مربی، حضور دارند.

در تیم همدان؛ علیرضا سیفی"، "کسری غیاثی "، "حمیدرضا فقیهی"، "سجاد سیفی"، "علی نوروزیان" و "میلاد مدیری" به عنوان دوچرخه‌سوار، "مسعود غیاثی" به عنوان سرپرست و "امیر جمالی" به عنوان مربی حضور خواهند داشت.

نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ کورسی جوانان در مواد پیست از 30 الی 31 فروردین ماه، در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان رده‌بندی تیم‌های شرکت کننده بدین شرح اعلام شد.

1- کاشی پرسپولیس یزد با 1356 امتیاز

2- پتروشیمی تبریز با 1089 امتیاز

3- ترافیک تهران با 1018 امتیاز

4- هیئت بروجرد با 730 امتیاز

5- مهر طلبان با 670 امتیاز

6- مقاومت نهاوند با 657 امتیاز

7- مس کرمان با 650 امتیاز

8- هیئت قزوین با 457 امتیاز

9- هیئت خوزستان با 347 امتیاز

10- سیمرغ نیشابور با 248 امتیاز

11- هیئت بوشهر با 2387 امتیاز

12- هیئت خراسان رضوی با 236 امتیاز

13- هیئت اردبیل با 216 امتیاز

14- هیئت گیلان با 164 امتیاز پذیرش تیم‌های شرکت کننده در دومین دوره رقابت‌های لیگ کورسی جوانان در مواد پیست، روز دوشنبه 29 خرداد ماه از ساعت 14 تا 18 خواهد بود و جلسه فنی این مسابقات نیز ساعت 18 همان روز برگزار می‌شود.

دومین مرحله از رقابت‌های لیگ کورسی جوانان در مواد پیست، از 30 خرداد ماه به مدت دو روز در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول