اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیم ساعت پس از وقوع قتل

قاتل 18 ساله املشی دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی املش گفت: قاتل 18 ساله پس از نیم ساعت از وقوع قتل یک پسر جوان 17 ساله در املش دستگیر شد.

قاتل 18 ساله املشی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، سید حسین سیدنژاد ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان از قتل یک پسر جوان 17 ساله خبر داد و اظهار کرد: اکبر 18 ساله که مهدی 17 ساله همکلاسی دختر مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده بود پس از نیم ساعت از وقوع قتل دستگیر شد.

وی، افزود: اکبر از خانواده‌ای ضعیف بود و قدرت عدم تشخیص و ارزیابی ناصحیح، او را به قاتل تبدیل کرده است.

فرمانده انتظامی املش با اشاره به اعترافات قاتل در قتل همکلاسی دختر مورد علاقه‌اش، ابراز کرد: اکبر اعتراف کرد که عاشق دختری شده به طوری که تصور می‌کرد دنیا به کامش شده است.

وی اضافه کرد: اکبر در اعتراف خود گفته است که دختر نیز به علاقه او پاسخ مثبت داده بود اما یک روز متوجه شده که او به فرد دیگری علاقه دارد به همین دلیل کینه «مهدی» 17 ساله همکلاسی مورد علاقه دختر را در دل گرفت تا انتقام خود را از او بگیرد.

سیدنژاد افزود: اکبر طبق اعترافی که کرده است، مهدی 17 ساله را نزدیک اذان ظهر در تاریخ 24 خرداد جاری در داخل کوچه‌ای صدا کرد و با مشت به گیجگاهش ‌کوبید که مقتول نقش بر زمین شد و اکبر نیز فرار کرد.

وی، با بیان اینکه هم‌اکنون قاتل به اتهام قتل در زندان به‌سر می‌برد، از جوانان شهرستان املش خواست تا در مواقع بروز مشکل از تصمیم خودسرانه پرهیز کرده و برای حل مشکل به صاحبان خرد، مشاوران و پلیس مراجعه کنند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول