اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی ناجا:

هدف آمایش انتظامی، افزایش کنترل و پیشگیری از جرایم است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی ناجا گفت: هدف و تلاش ما در آمایش انتظامی، افزایش کنترل و پیشگیری از جرائم است.

هدف آمایش انتظامی، افزایش کنترل و پیشگیری از جرایم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر احمدرضا رادان صبح امروز در جلسه آمایش سرزمینی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های تابعه استان بوشهر اظهار داشت: تلاش ما در آمایش انتظامی این است که مناطق مستعد و ناآرام جرم را شناسایی و با استقرار یا ارتقای آن محل‌ها در پایان برنامه به تجزیه و تحلیل تغییرات به دست آمده پرداخته شود.

وی با ابراز خرسندی از امنیت ایجاد شده در استان بوشهر بر آمادگی هر چه بیشتر نیروها در جهت تامین امنیتی مطلوب و شایسته تاکید کرد.

جانشین فرماندهی ناجا تصریح کرد: برای تامین امنیت مطلوب در جامعه مشارکت مردم ضروری است که ناجا در این زمینه تلاش‌های زیادی برای جلب مشارکت مردم انجام داده است.

رادان گفت: این نشست با هدف شناسایی وضعیت انتظامی نقاط مستعد جرم و تقویت نیرو به منظور افزایش کنترل و پیشگیری از جرائم برگزار می‌شود.

در سفر جانشین نیروی انتظامی کشور به استان بوشهر، جلسه آمایش سرزمینی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های تابعه استان با حضور فرمانده انتظامی و تعدادی از معاونان و پلیس‌های تخصصی استان به ریاست جانشین نیروی انتظامی کشور در سالن جلسات ستاد فرماندهی استان بوشهر برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سردار رادان جانشین فرماندهی ناجا، فرمانده انتظامی استان و سایر معاونت‌ها و رؤسای پلیس‌های تخصصی استان بوشهر همراه بود، فرمانده انتظامی استان بوشهر و همچنین رئیس پلیس پیشگیری این استان گزارشی از وضعیت یگان‌های انتظامی اعم از کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان ارائه دادند.

در ابتدای این نشست که به بحث و بررسی پیرامون وضعیت و توان رزمی و عملیاتی یگان‌های انتظامی در استان بوشهر پرداخته شد، تصمیماتی در راستای افزایش توانمندی یگان‌های انتظامی استان اتخاذ شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول