اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته محیط زیست انجام شد

برگزاری نخستین همایش طرح ملی محیط‌یار در دامغان

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته محیط زیست، نخستین همایش "طرح ملی محیط‌یار" در دامغان برگزار شد.

برگزاری نخستین همایش طرح ملی محیط‌یار در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، دبیر نخستین همایش "طرح ملی محیط‌یار" و مسئول مؤسسه زیست‌محیطی گل‏آذین پیش از ظهر امروز در این همایش که در سالن اجتماعات هلال‏احمر دامغان برگزار شد، گفت: مؤسسه زیست‌محیطی گل‏آذین غیر انتفاعی بوده و دارای مجوز فعالیت در سطح ملی از وزارت کشور و اعتبارنامه سازمان جوانان مستقر در دامغان است.

ریحانه نیک‏خواه افزود: این مؤسسه با اهداف جلب مشارکت بانوان و جوانان در حفظ و حمایت از محیط زیست و استفاده بهینه از منابع طبیعی در جهت توسعه پایدار، بهبود و ارتقای وضع زنان و تلاش در راستای کاهش مشکلات بانوان و جوانان هم‌چون بیکاری، فقر، تبعیض و نابرابری جنسیتی و نیز خدمات‏رسانی به اعضای مؤسسه، توانمندسازی، اطلاع‏رسانی و ایجاد بستر مناسب فرهنگی برای حضور بهینه و مؤثر زنان و جوانان در جامعه در سال 88 تأسیس شد.

استاد دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت شاهرود نیز در این همایش به سخنرانی پرداخت و گفت: انسان سالم از نظر حضرت علی(ع)، فردی است که چهار رابطه سالم با خود، خدا، دیگران و طبیعت برقرار کند.

رضا چمن ادامه داد: بنابراین، اگر فردی در این مکتب پرورش یابد به راحتی حقوق خود، خالق خود، افراد جامعه و محیط زیست را رعایت می‏کند و در جهت زیباسازی و رشد محیط زیست قدم برمی‏دارد.

هم‌چنین در این همایش، یاد و خاطره "محمدعلی ربیع‏زاده"، شهید محیط‌بان که در حین انجام وظیفه و حفاظت از محیط زیست و مبارزه با متخلفان محیط زیست به درجه رفیع شهادت رسید، گرامی داشته شد.

در پایان این مراسم نیز به همت بسیج دانشجویی و دیگر ادارات، از محیط‌بانانی که با اداره محیط زیست دامغان همکاری داشته‏اند، با اهدای هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول