اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خبر داد:

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در شهرستان اهر

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: با مشارکت سپاه عاشورا ،جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی از 30مهر‌ماه سال‌ جاری بیمارستان صحرایی در شهرستان اهر راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در شهرستان اهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر اظهار داشت: در این بیمارستان کلیه خدمات بهداشتی درمانی و خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی همچنین اعمال جراحی که با حضور پزشکان متخصص استان اجرا می‌شود به صورت رایگان بوده و اهالی مناطق روستایی، عشایری و اقشار کم درآمد جامعه می‌توانند از خدمات درمانی این بیمارستان بهره‌مند شوند.
رئیس شورای اداری شهرستان اهر همچنین از اعطای تسهیلات برای مشاغل خانگی در بخش‌های کشاورزی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رشته فنی و حرفه‌ای، بازرگانی، ادارات حمایتی خبر داد و افزود: برای کلیه متقاضیان بدون هیچ محدودیتی تسهیلات پرداخت می‌شود.
فرماندار اهر در ادامه به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان اهر نیز اشاره کرد و گفت: در آبان‌ماه سال‌جاری نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری به منظور عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت در بخش اشتغال‌زایی با مشارکت و همراهی سرمایه‌گذاران اهری مقیم پایتخت و مرکز استان برگزار می‌شود که در این راستا 15 مورد تفاهمنامه برای آغاز طرح‌های تولیدی و خدماتی آماده شده است که در روز همایش تفاهمنامه لازم با حضور سرمایه‌گذاران امضا می‌شود.
وی گفت: در این راستا 80 بسته سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن، بهداشت، عمران شهری و خدمات بازرگانی آماده شده و این بسته‌ها در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.
  
برخورد با تبلیغات زودرس و استفاده از امکانات بیت‌المال به نفع کاندیداهای احتمالی
صدیقی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس نهم قرار گرفته‌ایم، تاکید کرد: با تبلیغات زودرس انتخاباتی و افرادی که بخواهند از بیت‌المال و امکانات دولتی به نفع کاندیداهای احتمالی استفاده کنند برخورد جدی صورت می‌گیرد و مسئول اداره‌ای حق ندارد از امکانات عمومی به نفع یا علیه کسی تبلیغ کند.
فرماندار اهر در ادامه وحدت و همدلی را رمز پایداری و ماندگاری نظام و انقلاب ذکر کرد و افزود: دولت و کارگزاران نظام اسلامی و به تبع آنها مسئولان ادارات و نهادها در راستای اهداف والای انقلاب و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری را وظیفه خود می‌دانند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
صدیقی همچنین به برخی تلاش‌های مغرضانه افراد معلوم‌الحال در زیر سؤال بردن خدمات دولت در رسیدگی به مناطق محروم اشاره کرد و گفت: دولت خدمتگزار تمام تلاش خود را مصروف به خدمت به مردم و امور زیربنایی کرده و در حل مشکلات مردم تلاش مضاعف دارد.
انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول