اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیمارستان صحرایی خواف افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین بیمارستان صحرایی خراسان رضوی در روستای نیازآباد بخش سنگان شهرستان خواف افتتاح شد.

بیمارستان صحرایی خواف افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، عبدالعلی جغتایی احداث این بیمارستان را از سیاست‌های دولت  در راستای عدالت محوری و محرومیت‌زدایی از نقاط محروم عنوان کرد.
وی با بیان اینکه استقرار این بیمارستان از مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوده است، در زمینه ویژگی‌های این فضای درمانی اظهار داشت: بیمارستان مذکور دارای 20 تختخواب، دو بخش بستری زنان و مردان، اورژانس و اتاق عمل، درمانگاه عمومی و پنج پزشک متخصص است.
به گفته وی انتخاب نوع خدمات ارائه شده در این بیمارستان از قبیل انواع بخش‌های تخصصی بر اساس پالایش مطالعات نیازسنجی منطقه صورت گرفته است.
فرماندار خواف تصریح کرد: علاوه بر نحوه خدمت‌رسانی پرسنل این بیمارستان به مردم، آمادگی تیم بهداشت شهرستان و ظرفیت مجموعه دستگاه‌های درمانی در مقابله با حوادث غیرمترقبه نیز ارزیابی می‌شود.
وی از مشارکت بسیج سازندگی استان، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بسیج جامعه پزشکی استان و شورای هماهنگی مدیرت بحران خراسان رضوی در ساخت بیمارستان مذکور در روستای محروم و مرز نشین نیازآباد تقدیر کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول