اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

فعالیت بازرسان افتخاری نان در آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: بازرسان افتخاری برای نظارت بر نانوایی‌های آمل وارد عمل می‌شوند.

فعالیت بازرسان افتخاری نان در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در جلسه تعزیرات آرد و نان این شهرستان با اشاره به اینکه این شهرستان به دلیل وضعیت جمعیتی و تعداد واحدهای خبازی با سایر شهرهای استان تفاوت دارد، اظهار داشت: باید کمترین مشکل در وضعیت نان این شهرستان وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه بحث تغییر قیمت نان در سراسر کشور رخ داده، ادامه داد: این امر نباید بهانه‌ای برای عدم عرضه نان به مردم شود.

اکبرزاده با اعلام اینکه پس از اعمال قیمت‌های جدید باید نظارت بر کیفیت و نرخ جدید نان در شهرستان افزایش پیدا کند، تصریح کرد: باید در وزن‌کشی خمیر دقت بیشتری شود تا نان با کیفیت بیشتر در اختیار مردم قرار گیرد.

فرماندار آمل با تاکید بر اینکه اگر قرار است مردم پول بیشتری بدهند باید نان باکیفیت‌تری نیز دریافت کنند، افزود: در راستای افزایش نظارت‌ها، بازرسان افتخاری در سطح شهرها و روستاها باید وارد عمل شوند.

این مسئول با اعلام اینکه دهیاران و افراد تاثیرگذار روستاها و محلات نیز باید نظارت بیشتری بر کیفیت نان داشته باشند، اذعان داشت: می‌توان از طریق یک نظرسنجی عمومی میزان رضایت مردم از کیفیت نان را سنجید.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول