اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

مسابقات قهرمانی جودوی کرمان به پایان رسید

خبرگزاری فارس: مسابقات قهرمانی جودوی استان کرمان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

مسابقات قهرمانی جودوی کرمان به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جمعه شب مسابقات قهرمانی جودوی استان کرمان که در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در شهر کرمان برگزار شد و 135 شرکت‌کننده از سراسر استان به رقابت با یکدیگر پرداختند با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

در رده سنی نوجوانان 70 نفر شرکت‌کننده در قالب 10 تیم در هشت وزن شرکت کردند که در بخش تیمی، تیم‌های سیرجان، بم و زرند مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این مسابقات در وزن منهای 46 کیلوگرم پیمان پورقاسم‌آبادی از سیرجان در منهای50 کیلوگرم امیرحسین حاجی‌زاده از بم در منهای 55 کیلوگرم محمدحسین عرب‌زاده و در منهای 60 کیلوگرم علی عبدالرحمان هر دو ازسیرجان به مقام‌های نخست دست یافتند.

همچنین در وزن منهای 66 کیلوگرم، عبدالرحیم منعمی از بم، در منهای 73 کیلوگرم محمد نظری از سیرجان، در منهای81 کیلوگرم امیرمهدی امراللهی از زرند و در مثبت81 کیلوگرم محمدرضا رازه از بم موفق به کسب مقام نخست در رده نوجوانان شدند.

در رده سنی جوانان نیز 65 نفر شرکت‌کننده در قالب 10 تیم در هشت وزن به رقابت با یکدیگر پرداختند که تیم‌های رفسنجان، کرمان و عنبرآباد حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در این رده سنی، در وزن منهای 55 کیلوگرم حامد محمدنژاد از بافت، در منهای 60 کیلوگرم، محمدامین هاشمی از عنبرآباد، در منهای 66 کیلوگرم مسلم سهرانی از کهنوج و در منهای 73 کیلوگرم سیدمصطفی طباطبایی از رفسنجان با غلبه بر حریفان خود به مقام نخست دست یافتند.

همچنین در وزن 81 منهای کیلوگرم سعید پیرعلیپور از کرمان، در منهای 90 کیلوگرم سیدمرتضی طباطبایی و در منهای 100 کیلوگرم ابوالفضل زارع هر دو از رفسنجان و در مثبت 100 پوریا وکیلی‌پور از سیرجان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول