اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

کوتاهی در جذب اعتبارات جفا در حق مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با تاکید بر برنامه‌ریزی مسئولان دستگاه‌ها برای جدب اعتبارات سال 90، برگشت آن را جفا در حق مردم استان خواند.

کوتاهی در جذب اعتبارات جفا در حق مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی صبح امروز در جلسه بررسی نحوه جذب اعتبارات مانده دستگاه‌های اجرایی استان در سال 90 با بیان اینکه در سال‌جاری اعتبارات بیشتری برای عمران و آبادانی روستاهای استان اختصاص خواهد یافت اظهار داشت : نظام جمهوری اسلامی ایران نظام مستضعفان و پابرهنگان است و درست به همین دلیل دولت عدالت محور بیش از دولت‌های پیشین توجه ویژه به مناطق محروم را اولویت خود قرار داده است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان باید با بازنگری در پروژه‌های عمرانی، خدماتی، بهداشتی و غیره خود سعی کنند تمام تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبارات بکار بندند.

شهبازی با یادآوری فرصت اندک باقی‌مانده برای جذب اعتبارات سال 90 تاکید کرد: کوچک‌ترین کوتاهی در این زمینه از هیچ مسئول و مدیری قابل قبول نبوده چراکه اعتقاد داریم برگشت اعتبارات استان به مرکز، بزرگ‌ترین ظلم به مردم کردستان است.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت از مدیران به منظور مشورت با مجموعه همکاران دیوان محاسبات و سازمان بازرسی استان برای هزینه‌کرد درست و قانون‌مند اعتبارات، خاطرنشان کرد: با تعامل مثبت و بسیار سازنده‌ای که میان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان در زمینه خدمت واقعی به مردم وجود دارد می‌توان کارهای بزرگی در کردستان انجام داد.

وی در پایان با تقدیر از تلاش مدیران استان در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم، خطاب به آنان اظهار داشت: ضعف در بدنه کارشناسی ادارات و سازمان‌های استان واقعیتی انکارناپذیر است که باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و در راستای اصلاح برخی کاستی‌های موجود بیشتر تلاش کرد.

گفتنی است، در این جلسه تعدادی از مدیران استان گزارشی از روند جذب اعتبارات در دستگاه‌های اجرایی تابعه ارائه داده و در ادامه مقرر شد برگزاری این جلسه بصورت هفتگی ادامه یابد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول